'Menstruation' en uge før tid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. november 2015

Anonym trådstarter

Har ALDRIG oplevet det før. Min menstruation plejer altid at komme på samme tid hver måned (+/- et par timer) 

Denne begyndte jeg dog at 'bløde' 8 dage tidligere end normalt. Det har dog ikke været en normal menstruation - de første 3-4 dage kun en lille smule på papiret når jeg havde tisset...de sidste dage en smule mere men absolut ikke meget. 

Jeg plejer at bløde virkelig meget når jeg har menstruation - skifter 'super tampax' hver anden time de første par dage.. Men denne gang har jeg blot brugt et lille trusseindlæg.

Det minder som sagt på ingen måde om en almindelig menstruation. 

Meget mærkeligt!! Har osse kvalme (måske psykisk?) og mens.agtig murren i underlivet. Skal efter den oprindelige plan have min mens på mandag... Har taget test idag fordi jeg er ved at blive sindsyg af uvished. Negativ!!

Har 2 større børn og blødte ikke 'anderledes' da jeg blev gravid med dem - der holdt min mens bare op... 

Måske andre har prøvet noget lignende???

På forhånd tak for in-put.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Har ALDRIG oplevet det før. Min menstruation plejer altid at komme på samme tid hver måned (+/- et par timer) 

Denne begyndte jeg dog at 'bløde' 8 dage tidligere end normalt. Det har dog ikke været en normal menstruation - de første 3-4 dage kun en lille smule på papiret når jeg havde tisset...de sidste dage en smule mere men absolut ikke meget. 

Jeg plejer at bløde virkelig meget når jeg har menstruation - skifter 'super tampax' hver anden time de første par dage.. Men denne gang har jeg blot brugt et lille trusseindlæg.

Meget mærkeligt!! Har osse kvalme (måske psykisk?) og mens.agtig murren i underlivet. Skal efter den oprindelige plan have min mens på mandag... Har taget test idag fordi jeg er ved at blive sindsyg af uvished. Negativ!!

Har 2 større børn og blødte ikke 'anderledes' da jeg blev gravid med dem - der holdt min mens bare op... 

Ens menstruation kan sagtens ændre sig lige pludseligt. Både længden på cyklus og hvor meget/kraftigt man bløder. Helt uden at det betyder noget som helst

Anmeld Citér

14. november 2015

Bshizzle

Anonym skriver:

Kunne være mig der skrev dette 

Har netop fået min menstration før tid...

Men det er sket før.. Ens menstration kan sagtens skubbe sig.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.