Anbefal en mobil telefon!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
7 svar
2 synes godt om
14. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ja, min er smadret så jeg skal have mig en ny. 

Den jeg lige har smadret er en sony xperia z3 compact, som jeg egentlig har været rigtig glad for.

Jeg vil gerne have en ny andriod (altså ikke iphone) men ved ikke hvad der er godt på markedet lige nu.

So hit me!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2015

Benjamins'mor

MummiT skriver:

Ja, min er smadret så jeg skal have mig en ny. 

Den jeg lige har smadret er en sony xperia z3 compact, som jeg egentlig har været rigtig glad for.

Jeg vil gerne have en ny andriod (altså ikke iphone) men ved ikke hvad der er godt på markedet lige nu.

So hit me!

Min mor har lige købt en Samsung Galaxy s6, hun er rigtigt glad for den.

Jeg selv har iPhone 6, er virkeligt glad for den.

Anmeld Citér

14. november 2015

MamaGulloev

Benjamins'mor skriver:

Min mor har lige købt en Samsung Galaxy s6, hun er rigtigt glad for den.

Jeg selv har iPhone 6, er virkeligt glad for den.

Jeg er sådan lidt anti iphone, så det skal det ikke være

Men jeg har så lige fundet en splinter ny nokia Lumia 640 som en veninde gerne vil sælge billigt. Så det bliver nok den

Anmeld Citér

15. november 2015

Troldemommi

MummiT skriver:

Men jeg har så lige fundet en splinter ny nokia Lumia 640 som en veninde gerne vil sælge billigt. Så det bliver nok den

Inden du køber en Lumia så tjek lige kameraet, jeg har lige skiftet min Lumia ud med en iPhone fordi jeg ikke kunne leve med kameraets lumiaen, som er så langsom i opfattelsen og tit får slørede billeder 

Anmeld Citér

15. november 2015

Troldemommi

MummiT skriver:

Inden du køber en Lumia så tjek lige kameraet, jeg har lige skiftet min Lumia ud med en iPhone fordi jeg ikke kunne leve med kameraets lumiaen, som er så langsom i opfattelsen og tit får slørede billeder 

Anmeld Citér

15. november 2015

MamaGulloev

Troldemommi skriver:

Jeg har godt læst at autofokus i lumiaen kan være lidt langsomt, men  vedat det kan "løses" ved at tage flere billeder lige i rap. Så der kommer 2-3 dårlige billeder så burde der også være i hvert fald et godt.

Desuden så har jeg købt den, da jeg kunne få den for sølle 900 kr for en telefon der aldrig har været brugt. Og så kan jeg beholde mit dejligt billige abonnement samtidigt. Det er alt sammen værd at tage med i en lille økonomi.

Anmeld Citér

15. november 2015

Chris87

Nu min ikke den nyeste på markedet.

Men jeg har en Samsung s5 - og det er uden tvivl den bedste tlf jeg har haft.

Den kan både tåle vand og et stødsikker, har tabt den 3 gange på et beton gulv på jobbet og den lever stadig, og det gode er når det fx regner udenfor skal man ikke tænke på der sker noget . Nu har jeg godt nok også et ganske almindelig silikone cover på, som også tager lidt når man taber den. - men så burde skærmen være smadret de gange, men der ikke en gang en ridse på 

Anmeld Citér

15. november 2015

Benjamins'mor

Chris87 skriver:

Nu min ikke den nyeste på markedet.

Men jeg har en Samsung s5 - og det er uden tvivl den bedste tlf jeg har haft.

Den kan både tåle vand og et stødsikker, har tabt den 3 gange på et beton gulv på jobbet og den lever stadig, og det gode er når det fx regner udenfor skal man ikke tænke på der sker noget . Nu har jeg godt nok også et ganske almindelig silikone cover på, som også tager lidt når man taber den. - men så burde skærmen være smadret de gange, men der ikke en gang en ridse på 

Min mor havde også en S5 før hun købte S6. Hun havde købt et flipcover til den. Hun tabte den i vores indkørsel og hun fik en lille rids, dagen efter revnede hele skærmen og det kostede hende 1500,- at få ny skærm på. 

Hun købte så S6 og har fået panserglas på.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.