Julegaveønsker til barn på 9-11 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. november 2015

Yndlingsbaby

Som overskriften siger, hvad ønsker I jer til et barn på 9-11 måneder i julegave? Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal skrive på ønskesedlen. Jeg synes det er smart at tænke lidt frem, men flere vil rigtig gerne give en gave, der kan bruges "nu", og det er åhelt fint, men hvad? ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2015

MorTil3+

Yndlingsbaby skriver:

Som overskriften siger, hvad ønsker I jer til et barn på 9-11 måneder i julegave? Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal skrive på ønskesedlen. Jeg synes det er smart at tænke lidt frem, men flere vil rigtig gerne give en gave, der kan bruges "nu", og det er åhelt fint, men hvad? ??

Vi har lidt samme problem men vi ønsker os duplo i hvert fald.

Anmeld Citér

14. november 2015

Steffecph

Min datter fylder 9 måneder D. 10 december. 

Hun får af os en stor æske duplo, fisher Price Laugh and learn chair, fisher Price little People bus og fly. 

Jeg ved at hun yderligere får en Dukkevogn og en dukke med tilbehør af mine forældre, en autostol af sin farmor og farfar, et badebassin med plastikbolde af sin oldemor.

Vi er rigtig glade for meget af BRs eget trælegetøj, så det står også højt på ønskelisten sammen med gåvogn, aktivitetsbord, legemad. :-) 

Anmeld Citér

14. november 2015

Lenchick

Yndlingsbaby skriver:

https://www.br.dk/vores-kategorier/babyudstyr-og-pleje/gaavogne-og-gaabiler/play2learn-talende-gaavogn?id=611905&vid=116206

Denne talende gåvogn har min dreng på nu 16 måneder brugt siden han kunne rejse sig og han bruger den stadig hver eneste dag. Den er meget stabil og kan låses, så den ikke kører fra barnet. 

Anmeld Citér

14. november 2015

Yndlingsbaby

Tak for svar. Det var nogle gode idéer, der kommer på ønskesedlen

Anmeld Citér

15. november 2015

Monski

Yndlingsbaby skriver:

Jeg tænker duplo, briotog og frisherprice littlepeople bus og fly er godt til den alder  

Anmeld Citér

15. november 2015

Malene.Hansen

Bobles, sansegynge, gåcykel. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.