Hej!
Jeg har i dag tabt sagen om min datters bopæl.. Dette efter at den har været hos mig (far) de sidste 2 år.
Vi gik fra hinanden da hun var 2 år, og mor overdrog frivilligt adressen til mig, da jeg blev boende der hvor vi hele tiden havde boet. Vi aftalte også en 7/7 ordning. Vores datter trives fint, men vores samarbejde gør ikke. I foråret fik jeg nok, og anmodede SF om at ændre vores samvær, da jeg mente at jeg havde bedre tid til hende end mor. Jeg ønskede en 9/5 eller 10/4 ordning. Til mødet dukkede mor ikke op. Derimod gik hun ind og søgte om fuld forældre myndighed... Til det møde dukkede hun op, og hun påstår her ( 2 år efter ) At hun er blevet truet og presset til at give mig bopælsadressen, og hun derfor ønsker den igen. Det bliver så sendt i retten, og til trods for at der på ingen måde kom argumenter for at det skulle være bedre for vores datter at skifte bopæl, dømte retten i dag at den skal flyttes over til mor. Hendes intention er nu at få lavet samværet om så hun er 3-4 dage hos ad gangen kun.
HVAD SKER DER?
Skal jeg anke den til landsretten?
Nogen der har nogle gode råd til det her? Er helt knust. Har lagt mit liv totalt om for at værne om min datter når hun var her, og altid have tid til at have hende mere når hendes mor skulle på arbejde eller andet i hendes uger, og nu er jeg blevet valgt fra som bopælsforældre af retten... Kan ikke forstå det.
Hjælp...
Anmeld
Citér