Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. november 2015

Butterfly

Jeg smed mine p-piller sidst i juni 2015 og har haft regelmæssig mens. siden (cyklus på 25 dage) og i dag er jeg gået 5 dage over tid.

En uge før jeg skulle have min mens. begyndte jeg at få ømme brystvorter som jeg plejer, hvilket forsvinder dagen inden eller på dagen hvor jeg får min mens., men denne gang har ømheden fortsat samt at jeg for 3-4 dage siden begyndte at få ømme bryster også.

Jeg tog en g-test på dagen jeg skulle have min mens. da jeg har haft ondt i nederste del af maven i venstre side, men viste klart negativ. Mandag var jeg ved læge og viste så at jeg muligvis har nyresten og blev derfor henvist til en CT-scanning + fik taget en g-test hos lægen, men viste også klart negativ. Fik en tid på sygehuset til scanning af nyresten torsdag, men de ville ikke scanne mig da jeg sagde at jeg ikke vidste om jeg var gravid. Tog torsdag morgen g-test som også viste klart negativ.

Torsdag inden jeg gik i seng var jeg på toilettet og da jeg tørrede mig var det lyserødt på papiret. Men ingenting fredag, indtil her ved 19-tiden, men det er igen kun når jeg tørre mig.

Er der andre der har oplevet dette?

Jeg er begyndt at få mens. lignende smerter. Jeg vil tage en g-test mere søndag, da jeg der er gået 7 dage over tid.

Knus.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2015

Butterfly

Jeg fik min menstruation lørdag, men i dag mandag er der stort set ingenting. Og har aldrig kun blødt 2-3 dage, altid 5-6 dage.

Jeg har haft menstruationssmerter og det har jeg ikke haft siden jeg smed mine p-piller. Så er lidt bekymret om hvad der foregår indeni mig.

Jeg tog en test i går og den viste igen negativ.

Anmeld Citér

16. november 2015

Anpau

Butterfly skriver:

Jeg fik min menstruation lørdag, men i dag mandag er der stort set ingenting. Og har aldrig kun blødt 2-3 dage, altid 5-6 dage.

Jeg har haft menstruationssmerter og det har jeg ikke haft siden jeg smed mine p-piller. Så er lidt bekymret om hvad der foregår indeni mig.

Jeg tog en test i går og den viste igen negativ.

Hejsa

Hvor længe siden er det siden, du smed p-pillerne? Hvis det ikke er længe siden, kan det sagtens bare være din cyklus der skal finde tilbage til nul igen.

Hvis du er meget bekymret, så synes jeg du skal ringe til lægen i morgen. Sig at du har taget en test der var negativ, men at din menstruation og (mens)smerter har været meget anderledes denne gang, kontra normalt. Måske vil din læge se dig, måske ikke. Men så har du i hvert fald gjort hvad du kunne

Anmeld Citér

17. november 2015

frkfynbo

Hej søde du,

Når dine test er så klart negative gang på gang, så tror jeg desværre ikke at du er gravid. De er ret pålidelige sådanne tests. Og hvis lægen også siger negativ, så er den nok god nok.

Jeg tænker også at det kan være at din krop driller lidt, nu hvor den er igang med at komme tilbage til sig selv efter p-pillerne. Det kan sagtens tage op til et halvt år.

Jeg smed selv p-pillerne i starten af August, og min krop har haft lignende symptomer, hvor jeg også troede jeg var gravid. Men det er simpelthen bare min krop der reagerede på de forandringer der sker, når den ikke længere bliver hormonpåvirket.

Knus

Anmeld Citér

18. november 2015

Butterfly

Anpau skriver:

Hejsa

Hvor længe siden er det siden, du smed p-pillerne? Hvis det ikke er længe siden, kan det sagtens bare være din cyklus der skal finde tilbage til nul igen.

Hvis du er meget bekymret, så synes jeg du skal ringe til lægen i morgen. Sig at du har taget en test der var negativ, men at din menstruation og (mens)smerter har været meget anderledes denne gang, kontra normalt. Måske vil din læge se dig, måske ikke. Men så har du i hvert fald gjort hvad du kunne

Tak for svar 

Jeg smed mine p-piller sidst i juni og min mens. har været regelmæssig siden jeg smed dem, så synes det er underligt hvis den pludselig holder op med at være regelmæssig og at jeg så fik så ondt i mine bryster inden min menstruation kom.

Jeg fik min menstruation 6. dag over tid, men som kun varede 3 dage og på 3. dagen var kun meget lidt. Og havde en del mens.smerter, som jeg ellers heller ikke har haft siden jeg smed mine p-piller.

Jeg tænker at jeg venter til min næste menstruation og ser hvordan det forløber sig der. Men denne gang har jeg bare ingen chance for at vide hvornår min mens. kommer, hvilket jeg synes er en smugle træls 

Anmeld Citér

18. november 2015

Butterfly

frkfynbo skriver:

Hej søde du,

Når dine test er så klart negative gang på gang, så tror jeg desværre ikke at du er gravid. De er ret pålidelige sådanne tests. Og hvis lægen også siger negativ, så er den nok god nok.

Jeg tænker også at det kan være at din krop driller lidt, nu hvor den er igang med at komme tilbage til sig selv efter p-pillerne. Det kan sagtens tage op til et halvt år.

Jeg smed selv p-pillerne i starten af August, og min krop har haft lignende symptomer, hvor jeg også troede jeg var gravid. Men det er simpelthen bare min krop der reagerede på de forandringer der sker, når den ikke længere bliver hormonpåvirket.

Knus

Tak for svar 

Jeg tog en test den anden dag, efter min mens. sluttede og der viste den også negativ, så nej er ikke gravid - selvom jeg var ved at tro på det 

Jamen, tænker at det virker mærkeligt, at den har været regelmæssig siden jeg smed mine p-piller sidst i juni og at den så pludselig vælger at være uregelmæssig, det er det jeg ikke rigtig kan få til at hænge sammen..?

Knus

Anmeld Citér

18. november 2015

Anpau

Butterfly skriver:

Tak for svar 

Jeg smed mine p-piller sidst i juni og min mens. har været regelmæssig siden jeg smed dem, så synes det er underligt hvis den pludselig holder op med at være regelmæssig og at jeg så fik så ondt i mine bryster inden min menstruation kom.

Jeg fik min menstruation 6. dag over tid, men som kun varede 3 dage og på 3. dagen var kun meget lidt. Og havde en del mens.smerter, som jeg ellers heller ikke har haft siden jeg smed mine p-piller.

Jeg tænker at jeg venter til min næste menstruation og ser hvordan det forløber sig der. Men denne gang har jeg bare ingen chance for at vide hvornår min mens. kommer, hvilket jeg synes er en smugle træls 

Har du taget en ny test? Hcg har muligvis været for lav sidste gang til at kunne måles. Det kan også gøre, at man bløder. 

Ja ellers er der ikke så meget andet end at se tiden an, som du skriver, eller prøve at ringe til lægen engang

Anmeld Citér

19. november 2015

Butterfly

Anpau skriver:

Har du taget en ny test? Hcg har muligvis været for lav sidste gang til at kunne måles. Det kan også gøre, at man bløder. 

Ja ellers er der ikke så meget andet end at se tiden an, som du skriver, eller prøve at ringe til lægen engang

Jeg tog en ny test i mandags og den viste også klart negativt og har ikke symptomer på graviditet, så tror desværre ikke der er noget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.