Jeg smed mine p-piller sidst i juni 2015 og har haft regelmæssig mens. siden (cyklus på 25 dage) og i dag er jeg gået 5 dage over tid.
En uge før jeg skulle have min mens. begyndte jeg at få ømme brystvorter som jeg plejer, hvilket forsvinder dagen inden eller på dagen hvor jeg får min mens., men denne gang har ømheden fortsat samt at jeg for 3-4 dage siden begyndte at få ømme bryster også.
Jeg tog en g-test på dagen jeg skulle have min mens. da jeg har haft ondt i nederste del af maven i venstre side, men viste klart negativ. Mandag var jeg ved læge og viste så at jeg muligvis har nyresten og blev derfor henvist til en CT-scanning + fik taget en g-test hos lægen, men viste også klart negativ. Fik en tid på sygehuset til scanning af nyresten torsdag, men de ville ikke scanne mig da jeg sagde at jeg ikke vidste om jeg var gravid. Tog torsdag morgen g-test som også viste klart negativ.
Torsdag inden jeg gik i seng var jeg på toilettet og da jeg tørrede mig var det lyserødt på papiret. Men ingenting fredag, indtil her ved 19-tiden, men det er igen kun når jeg tørre mig.
Er der andre der har oplevet dette?
Jeg er begyndt at få mens. lignende smerter. Jeg vil tage en g-test mere søndag, da jeg der er gået 7 dage over tid.
Knus.
Anmeld
Citér