Nogen som har været til ej sikke lej lagersalg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.915 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. september 2009

SpunkenJo

Her er hva vi fik med os hjem:

3 bodyer m/lange ærmer, 3 bodysuits og 2 par bukser alle i str. 68.

3 bodyer m/lange ærmer, 1 bodysuits og en lækker lækker jakke, alt sammen i str. 74

Lækre badeshort og sommerhat samt body/og suit. Det hele i str. 80

Langærmet t-shirt i str. 92, og bodysuit i str. 86 (Og mine meget meget fine tær.....)

To langærmede t-shirts i str. 98

Alt ialt, et meget indbringende lagersalg. Der er for ca. 1500 kr. Syns det er en fin pris for så meget tøj.

Jeg er MEGET tilfreds..... Specielt fordi jeg var i HM forleden, og så at en langærmet øko trøje samt økobuks (Lignede en heldragt/bodysuit) kostede 50 kr. pr. del..... Altså 100 kr, for et sæt i HM. En heldragt hos ej sikke lej, var vidst 95 kr.
- Jeg ÆLSKER at iføre min dreng mærketøj, til de samme priser, som HM-Name it etc.....

Så venter vi bare på næste lagersalg...... Mangler tøj i str. 80 og op!

Håber I har en go søndag.
/Jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

TbCp

Åhh jeg elsker bare Ej Sikke Lejs tøj!
Var desværre ikke selv afsted.

Anmeld

20. september 2009

Mumto3

Hvor var det henne? og hvordan havde du fået besked om det???

Åh, hvor har du bare fået meget super fedt tøj!!! Er helt vild med bondegårds-bodyen.

Anmeld

20. september 2009

Maise

SpunkenJo skriver:

3 bodyer m/lange ærmer, 1 bodysuits og en lækker lækker jakke, alt sammen i str. 74

Langærmet t-shirt i str. 92, og bodysuit i str. 86 (Og mine meget meget fine tær.....)

Alt ialt, et meget indbringende lagersalg. Der er for ca. 1500 kr. Syns det er en fin pris for så meget tøj.

Jeg er MEGET tilfreds..... Specielt fordi jeg var i HM forleden, og så at en langærmet øko trøje samt økobuks (Lignede en heldragt/bodysuit) kostede 50 kr. pr. del..... Altså 100 kr, for et sæt i HM. En heldragt hos ej sikke lej, var vidst 95 kr.
- Jeg ÆLSKER at iføre min dreng mærketøj, til de samme priser, som HM-Name it etc.....

/Jo

ved du hvor og hvornår der er børnetøjs lagersalg igen evt. andre mærker? Hvordan kan man egentlig holde øje med hvor der er lagersalg?

Anmeld

20. september 2009

SpunkenJo

Meld dig ind i div. mamklubber, hold øje på mærkernes egne hjemmesider... bornibyen.dk... og så selvfølgelig fra veninderne ;-)

Det er der jeg selv finder ud af det.

Der er mange penge at spare, specielt når man nu ikke er så tosset med HM, Name it, føtex kvickleytøj... Syns simpelthen bare ikke det er pengene værd, når formen ofte ryger ret hurtigt!

/Jo

Anmeld

20. september 2009

Misjelle

SpunkenJo skriver:

/Jo

Ja vi var også inde og finde en masse dejligt tøj, synes dog ikke udvalget var så stort til drenge i 74 og 80, kunne godt have brugt nogle bukser, men fik da dejlige heldragter og t-shirts . Synes bare Ejsikkelej er sådan en skøn kvalitet .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.