Nogle der har forstand på gamle analog kameraer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
1 svar
1 synes godt om
13. november 2015

sne190810

Ja, som overskriften siger .. :-) 

Har fundet en pose hjemme i min mors og far kælder, med gamle analog kameraer. Jeg er i tvivl om det bare skal smides ud, eller om der er nogle som stadig bruger/samler på sådanne og man derfor skal undersøge om de kan formidles videre? 

Posen indeholder blandt andet;

- Voigtländer, Vito CLR i  originalt læder etui. 

- Minox 35 GT, også i original etui samt blitz/linse også samme mærke og i original Minox læder etui. 

- Stor Yashica linse, i original læder etui samt en mindre linse, dog bredere i lignende læser etui med "Japan 80A" indgraveret. 

Jeg aner INTET om noget ift sådan noget, Men syntes da det er synd at smide ud, hvis det er noget andre samler på/går op i/bruger. De er pæne og velholdte, og virker stadigvæk, og ret flotte sådan "vintage" agtige, hvis jeg selv skulle beskrive dem :-p 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2015

serinasmor

sne190810 skriver:

Ja, som overskriften siger .. :-) 

Har fundet en pose hjemme i min mors og far kælder, med gamle analog kameraer. Jeg er i tvivl om det bare skal smides ud, eller om der er nogle som stadig bruger/samler på sådanne og man derfor skal undersøge om de kan formidles videre? 

Posen indeholder blandt andet;

- Voigtländer, Vito CLR i  originalt læder etui. 

- Minox 35 GT, også i original etui samt blitz/linse også samme mærke og i original Minox læder etui. 

- Stor Yashica linse, i original læder etui samt en mindre linse, dog bredere i lignende læser etui med "Japan 80A" indgraveret. 

Jeg aner INTET om noget ift sådan noget, Men syntes da det er synd at smide ud, hvis det er noget andre samler på/går op i/bruger. De er pæne og velholdte, og virker stadigvæk, og ret flotte sådan "vintage" agtige, hvis jeg selv skulle beskrive dem :-p 

Prøv at tage billeder og send til auktionshus fx Lauritz.com 

Eller hvis du bor tæt på en sådan /antikhandler af rang tag forbi dem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.