Er det mon baby jeg mærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. september 2009

Dictes mor

Jeg har lige haft en sjov fornemmelse i maven af små bobler der hopper rundt eller hvordan man nu skal forklare det. Jeg er jo kun 13+6, så så kan man vel ikke ´mærke den lille endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

Klumpe-dumpe

Majastina skriver:

Jeg har lige haft en sjov fornemmelse i maven af små bobler der hopper rundt eller hvordan man nu skal forklare det. Jeg er jo kun 13+6, så så kan man vel ikke ´mærke den lille endnu.

Det lyder til at være tideligt.... Men som du beskriver lydr det rigtigt nok....

Jeg forklarede det altid som om man slog en prut i en svømmehal, så den fornemmelse det er når man kan mærke luften ligesom kommer op over ryggen

Anmeld

20. september 2009

anna-jonas

Bestemt..............der er store individuelle forskelle i hvornår man mærker liv første gang. Med Jonas var det i 16 uge, med Anna var det i 14 uge og med Ida også i 14 uge. Så mon ikke de små bobler var den lille der kommunikerede.

Knus MEtte

Anmeld

20. september 2009

Dictes mor

Jamen det er jo vildt stort, hvis det er baby jeg kan mærke! Det er jo fantastisk, tænk sig en gang Den brokkede sig nok fordi jeg var ude og gå 8 km med Molly i skoven, så synes den nok, at det var på tide, at vi lige slappede lidt af Så det var da jeg lå lidt og slappede af, så blob blob

Anmeld

20. september 2009

NaFe

Det kan helt betemt godt være den lille...der er nogen der kan mærke den omkring uge 12-14..selv om det er meget tidligt... Tror jeg mærkede feluca i uge 19.... Men fantastisk følelse er det ingen tvivl om det, og det bliver kun bere med tiden...smiler

Anmeld

20. september 2009

Bondepigen

Det lyder til det er bebs. De er oftest aktive, når du selv slapper af efter at have været aktiv... Dejligt, så varer det sikkert ikke længe før du mærker rigtige spark.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.