Allerede vand i fødderne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
4 svar
1 synes godt om
12. november 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig

Hej.

Jeg er i dag 17+2 henne, og fik noget af et chok da jeg tog mine strømper af. Har så meget vand i mine fødder og specielt mine tæer, som nu sidder total klistret sammen, normalt er der altså mellemrum imellem hver tå. Nogen andre der har prøvet det så tidligt i en graviditet. Har dog prøvet det i mine andre graviditeter, men der var jeg også meget længere henne.. Har jo nærmest fået bongo fødder...

Hilsen elefanten.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
181084 skriver:

Hej.

Jeg er i dag 17+2 henne, og fik noget af et chok da jeg tog mine strømper af. Har så meget vand i mine fødder og specielt mine tæer, som nu sidder total klistret sammen, normalt er der altså mellemrum imellem hver tå. Nogen andre der har prøvet det så tidligt i en graviditet. Har dog prøvet det i mine andre graviditeter, men der var jeg også meget længere henne.. Har jo nærmest fået bongo fødder...

Hilsen elefanten.

Nej, jeg var noget længere henne da jeg fik vand i fødderne, men skal da lige love for at jeg fik det

Men nej, hvor træls for dig at det kommer så tidligt.
- Husk at holde øje med andre evt tegn på ssf 

Anmeld Citér

13. november 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
MummiT skriver:

Nej, jeg var noget længere henne da jeg fik vand i fødderne, men skal da lige love for at jeg fik det

Men nej, hvor træls for dig at det kommer så tidligt.
- Husk at holde øje med andre evt tegn på ssf 

jeg var også længere henne i de andre graviditeter da jeg fik det, også derfor jeg synes det er virkelig tidligt denne gang. Men har hørt at ssf først indtræder efter og omkring uge 20. Synes bare det er utroligt at det denne gang er her så hurigt.

Anmeld Citér

13. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
181084 skriver:

jeg var også længere henne i de andre graviditeter da jeg fik det, også derfor jeg synes det er virkelig tidligt denne gang. Men har hørt at ssf først indtræder efter og omkring uge 20. Synes bare det er utroligt at det denne gang er her så hurigt.

Uh det kan godt være, det ved jeg ikke noget om.
Men når det er kommet så tidligt med det væske (særligt hvis det er meget pludseligt) så ville jeg nok altså lige holde lidt øje med det alligevel.

Og så gå med støtte strømper. Det kan virkelig hjælpe en hel det på al den væske der

Anmeld Citér

13. november 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
MummiT skriver:

Uh det kan godt være, det ved jeg ikke noget om.
Men når det er kommet så tidligt med det væske (særligt hvis det er meget pludseligt) så ville jeg nok altså lige holde lidt øje med det alligevel.

Og så gå med støtte strømper. Det kan virkelig hjælpe en hel det på al den væske der

Holder øje, og så må jeg lige nævne det for JM næste gang.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.