Flytte

Spring til sidste ulĂŠste indlĂŠg
FÞlg denne trÄd

272 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. november 2015

Anonym trÄdstarter

SpÞrger for en veninde ��

Min veninde er enlig hun har sagt hendes lejlighed op da den er for dyr,

hvis hun flytter hjem til sine forÊldre i en anden kommune kan hendes pige sÄ blive i sin dp selvom den ligger i anden kommune end den hun sÄ flytter til?

Hvis ja. Kan hun sÄ stadig fÄ friplads eller kan man ikke ? Eller skal hun til at betale nÄr hun flytter hjem ?

Hva med de ekstra bĂžrnepenge mister hun dem ?

Sorry alle de spĂžrgsmĂ„l men i plejer at vide en masse ����❤️

Anmeld Citér

KÞb et abonnement pÄ Vores BÞrn

Magasinet til dig med bÞrn pÄ 0-12 Är

Priser fra 149 kr.

12. november 2015

Bebsen

Anonym skriver:

SpÞrger for en veninde ��

Min veninde er enlig hun har sagt hendes lejlighed op da den er for dyr,

hvis hun flytter hjem til sine forÊldre i en anden kommune kan hendes pige sÄ blive i sin dp selvom den ligger i anden kommune end den hun sÄ flytter til?

Hvis ja. Kan hun sÄ stadig fÄ friplads eller kan man ikke ? Eller skal hun til at betale nÄr hun flytter hjem ?

Hva med de ekstra bĂžrnepenge mister hun dem ?

Sorry alle de spĂžrgsmĂ„l men i plejer at vide en masse ����❤️

Jeg skulle selv betale da jeg flyttede fra en kommune til en anden, men gerne ville have min sÞn til at gÄ de sidste 4 mÄneder i dagplejen i den gamle kommune. Hvor jeg ellers havde friplads i bÄde nye og gamle kommune.

Ift til friplads og de andre (enlig) ydelser vil jeg tro nogle af dem ryger, men vil foreslĂ„ hende at ringe til kommunen og spĂžrge  

Anmeld Citér

12. november 2015

Mettefpigen

Bebsen skriver:

Jeg skulle selv betale da jeg flyttede fra en kommune til en anden, men gerne ville have min sÞn til at gÄ de sidste 4 mÄneder i dagplejen i den gamle kommune. Hvor jeg ellers havde friplads i bÄde nye og gamle kommune.

Ift til friplads og de andre (enlig) ydelser vil jeg tro nogle af dem ryger, men vil foreslĂ„ hende at ringe til kommunen og spĂžrge  

Jeg ved ikk med friplads men hun mister ikk enlig pengene... da er det kun evt boligsikring der ryger. 

Anmeld Citér

12. november 2015

Anonym trÄdstarter

Okay skal lige vĂŠre sikker pĂ„ jeg forstod det  

du fik friplads i den kommune du boede i? 

Da du sÄ flytter kommune betaler du sÄ fuld pris fordi du vil beholde den gamle plads

Anmeld Citér

12. november 2015

Anja82

Ring til kommunen og spĂžrg.. Kan forestille mig, det er forskelligt.. 

Jeg har haft et barn i min private dagpleje som kom fra en anden kommune og nu gÄr hun i bÞrnehave i min by, men om de betaler mere i egenbetaling ved jeg ikke (gjorde hun ikke, da hun gik i min dagpleje)..

Anmeld Citér

12. november 2015

Anonym trÄdstarter

GÞr hun i morgen sÄ mÄ vi se hva hun finder ud af

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

GĂ„ til forsiden

Gratis eksperthjĂŠlp

Det er gratis at sĂžge hjĂŠlp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.