Erfaringer med elbiler til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.531 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. november 2015

Janey

Profilbillede for Janey

Vi overvejer at give vores datter en elektrisk bil til jul, da hun også snart skal være storesøster, men vi har ingen erfaring med sådan nogen køretøjer og ved ikke, hvad vi skal kigge efter. Indtil videre har jeg kigget på mulighederne ved Bilka og Toys r Us, men kan ikke finde ud af, hvilke der er gode. Det eneste jeg har tænkt er, at det nok vil være fornuftigt på sigt at købe en med to sæder, så lillebror kan køre med, når han bliver større og, at farten skal være ok (ikke så langsom at den bliver kedelig men heller ikke hurtigere end vi kan indhente bilen til fods)

Hvad er jeres gode/dårlige erfaringer med elektriske biler og er der nogen I kan anbefale?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2015

Noahmor

Janey skriver:

Vi overvejer at give vores datter en elektrisk bil til jul, da hun også snart skal være storesøster, men vi har ingen erfaring med sådan nogen køretøjer og ved ikke, hvad vi skal kigge efter. Indtil videre har jeg kigget på mulighederne ved Bilka og Toys r Us, men kan ikke finde ud af, hvilke der er gode. Det eneste jeg har tænkt er, at det nok vil være fornuftigt på sigt at købe en med to sæder, så lillebror kan køre med, når han bliver større og, at farten skal være ok (ikke så langsom at den bliver kedelig men heller ikke hurtigere end vi kan indhente bilen til fods)

Hvad er jeres gode/dårlige erfaringer med elektriske biler og er der nogen I kan anbefale?

Vi har denne her og ungerne elsker den. Den har to fremadgående gear, et langsomt og et lidt hurtigere. Man kan sagtens indhente den i begge gear. Der er også bakgear og horn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. november 2015

Janey

Profilbillede for Janey
Noahmor skriver:

Vi har denne her og ungerne elsker den. Den har to fremadgående gear, et langsomt og et lidt hurtigere. Man kan sagtens indhente den i begge gear. Der er også bakgear og horn

Det ligner nogen af dem, vi har kigget på. Jeg har ikke fået kigget nærmere på gearet, men er det nemt nok for ungerne at finde ud af at skifte fra det ene gear til det andet?

Anmeld Citér

13. november 2015

Noahmor

Janey skriver:

Det ligner nogen af dem, vi har kigget på. Jeg har ikke fået kigget nærmere på gearet, men er det nemt nok for ungerne at finde ud af at skifte fra det ene gear til det andet?

Noah har helt styr på det med gearene og også med at køre vognen og har kunnet det fra før han var tre. Sander på 20 måneder har ikke kørt den endnu

Anmeld Citér

13. november 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Janey skriver:

http://www.mm-konsol.dk/Ford-Ranger-til-Boern-12V-med-2-4G-Remote-Gummihjul-Roed.html

Vi har lige købt denne til vores dreng. Han er bidt af en gal Ford, fordi farfar kører Ford  

Anmeld Citér

13. november 2015

amkjaer

Vi har en peg perego polaris ranger fra toys r us og er MEGET glade for den. Den er super robust :-)

Anmeld Citér

18. november 2015

Janey

Profilbillede for Janey

Det ser ud til, at der er nogen rigtig gode muligheder, som jeg vil få kigget nærmere på. Projektet kom en smule på stand-by, da vi pludselig blev forældre til nr. 2 i lørdags næsten 3 uger før tid, men planen var også en kobineret storesøster/ julegave, så hun skal først have den juleaften.

Anmeld Citér

18. november 2015

MorTil3+

Vi har så el ATV'er til vores de mindste hvor den store og far har rigtige atv'er men kan anbefale denne side  https://fedepriser.dk/shop/el-biler-til-boern-119c1.html der er masser af el biler også.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.