At teste hvornår jeg er gravid! Hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

251 visninger
2 svar
2 synes godt om
12. november 2015

Anonym trådstarter

Hej allesammen

Jeg er så fortvivlet og kan ikke finde hoved og hale i, hvornår det er muligt at teste om man er gravid! 

Nogen siger tre dage efter sex??

Nogen siger den dag jeg skulle have mens?

Eller efter ægløsning?

Jeg ved godt, at jeg jo bare kan vente og se om en mdr. Men vil gerne vide, hvornår man tidligst kan prøve? 

Hvad mener I?

TAK ������

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2015

Kløver

Hvis du ved ca hvirnår æl er tester man tidligst 2 uger efter og er der de fleste forventer menstruation, har du haft sex ville jeg teste 2 uger efter eller dagen efter forventet mens 

nogle kan teste tidligt positiv men er langt fra alle og for at være sikker på om man er gravid er det enten positiv test eller snak med lægen ved udebleven  mens nr 2 hvis man stadig ikke får en positiv test, så kan de lave en blodprøve  

Anmeld Citér

12. november 2015

CutieKiwi

Anonym skriver:

Hej allesammen

Jeg er så fortvivlet og kan ikke finde hoved og hale i, hvornår det er muligt at teste om man er gravid! 

Nogen siger tre dage efter sex??

Nogen siger den dag jeg skulle have mens?

Eller efter ægløsning?

Jeg ved godt, at jeg jo bare kan vente og se om en mdr. Men vil gerne vide, hvornår man tidligst kan prøve? 

Hvad mener I?

TAK ������

Du kan teste den dag hvor du skulle have haft din mens. Dvs når mensen er udeblevet.
Hvis du tester før, kan der være risiko for at du står med en positiv test og senere hen en negativ fordi det har været en biokemisk graviditet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.