Mavepine = ligamentsmerter ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. november 2015

Anonym trådstarter

Hejsa alle damer

jeg har hele ugen haft sådan forfærdelig mavepine om morgen går det ok men så begynder det ellers og er der hele dagen  det er ikke så jeg ikke kan holde det ud men den er der bare hele tiden og er irriterende har været til lægen og få taget urinprøve osv alt er som det skal være, kan det være ligamentsmerter ?? For det er mega træls at gå have mavepine hele dagen.... Nogen gode råd?

Er idag 20+0 uger henne 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hejsa alle damer

jeg har hele ugen haft sådan forfærdelig mavepine om morgen går det ok men så begynder det ellers og er der hele dagen  det er ikke så jeg ikke kan holde det ud men den er der bare hele tiden og er irriterende har været til lægen og få taget urinprøve osv alt er som det skal være, kan det være ligamentsmerter ?? For det er mega træls at gå have mavepine hele dagen.... Nogen gode råd?

Er idag 20+0 uger henne 

Lider også lidt af dårlig mave samtidig 

Anmeld Citér

14. november 2015

maj16

Jeg oplevede lidt det samme for et par uger siden. For mit vedkomne tror jeg det var en kombi af ligementsmerter og luft i maven  det er i hvertfald gået over nu 

Anmeld Citér

14. november 2015

Anonym trådstarter

maj16 skriver:

Jeg oplevede lidt det samme for et par uger siden. For mit vedkomne tror jeg det var en kombi af ligementsmerter og luft i maven  det er i hvertfald gået over nu 

Ja min jordmoder sagde også det kunne være mine tarme, for pokker hvor kan det altså være smertefuldt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.