mange plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. november 2015

Anonym trådstarter

Jeg er 28+3  og døjer med mange plukveer og tit niver de.. har nogen gange haft dem i flere timer med kun nogle minutter imellem.  Er blevet tjekket og livmoderhalsen ser fin ud. De aner ik hvorfor jeg har så mange. Jeg laver ingen ting  bare idag har jeg siddet på sofaen hele dagen og har alligevel haft plukveer. . Er der andre der oplever eller har oplevet det samme

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2015

Phlikkan

Jeg var også en af dem med konstante plukveer og smertefulde plukveer. De startede ca i uge 14 og i uge 18 blev jeg sygemeldt pga dem.. Havde dem døgnet rundt. Selv det at rejse sig fra sofaen gav plukveer. �� Da jeg var 33+6 var de så regelmæssige at de troede jeg var ved at gå i fødsel. Heldigvis gik det i sig selv igen. ☺️

De fandt aldrig ud af hvorfor og sagde bare at nogle døjer med rigtig mange plukveer. de troede dog ikke at jeg gik tiden ud.

Jeg fødte min datter 39+4. ☺️

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym trådstarter

Det så mærkeligt at nogen slet ikke mærker dem og andre mærker dem meget.. men jeg har dem eller mærker dem mest når  jeg ligger ned, det er det de ik ka forstå. Hva synes du hjalp på det? Mærkeligt at det aftog i uge 32 det ellers der det gir mening at man begynder at mærke til dem

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym trådstarter

Nå ka se du har skrevet 33+6 men det er som sagt deromkring jeg synes andre sir de begynder at mærke dem. Fik du målt din livmoderhals, blev den påvirket af det

Anmeld Citér

12. november 2015

Phlikkan

De aftog aldrig, det var bare "fødslen" der gik i sig selv i 33+6.

De sagde til mig at det var meget normalt at de tog til når man lå og slappede af, specielt hvis man har været lidt aktiv optil og ikke mærket så meget til dem der.

Jamen jeg "lærte" at leve med dem hvis man kan sige det sådan. De er jo ikke farlige så længe de ikke er regelmæssige (Og gør ondt siger de, men det gjorde mine altså og de var ikke altid farlige) 

Jeg gik i bad når jeg havde mange af dem, som i nogle gange 5 gange om dagen. �� Det hjalp hos mig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.