Anmeldelse til kommunen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
7 svar
1 synes godt om
11. november 2015

Anonym trådstarter

Hvis du havde anmeldt et familiemedlem til kommunen, og du så selv modtog en anmeldelse nogle måneder senere .Ville du så mistænke at den skulle komme derfra ?  De 2 familiemedlemmer har ikke kontakt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2015

CutieKiwi

Anonym skriver:

Hvis du havde anmeldt et familiemedlem til kommunen, og du så selv modtog en anmeldelse nogle måneder senere .Ville du så mistænke at den skulle komme derfra ?  De 2 familiemedlemmer har ikke kontakt.

Det ville måske være nærliggende at tænke sådan. Hvis underretningen er givet anonymt finder du dog aldrig ud af det.

Anmeld Citér

12. november 2015

Anonym trådstarter

CutieKiwi skriver:

Det ville måske være nærliggende at tænke sådan. Hvis underretningen er givet anonymt finder du dog aldrig ud af det.

Det er ikke mig, men prøver lige omvendt tankegang.

Anmeld Citér

12. november 2015

Kløver

Anonym skriver:

Hvis personen kan vide hvem der har givet anmeldelsen, enten hvis den ikke er anonym eller at nogen kan ha talt over sig, ja så ville jeg tænke at eer er stor sansynlighed for det er den person som har anmeldt 

Anmeld Citér

12. november 2015

Kløver

Anonym skriver:

Det er ikke mig, men prøver lige omvendt tankegang.

Hvis du overvejer at give en anmeldelse, på den baggrund, ville jeg meget overveje hvorfor du vil anmelde, om det virkelig er reelt med hold bag eller nag  

Anmeld Citér

12. november 2015

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Hvis du overvejer at give en anmeldelse, på den baggrund, ville jeg meget overveje hvorfor du vil anmelde, om det virkelig er reelt med hold bag eller nag  

Jeg overvejer ikke at anmelde nogen. Jeg prøver at tænke bagvendt udfra en situation . 

Anmeld Citér

12. november 2015

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Hvis personen kan vide hvem der har givet anmeldelsen, enten hvis den ikke er anonym eller at nogen kan ha talt over sig, ja så ville jeg tænke at eer er stor sansynlighed for det er den person som har anmeldt 

Har ikke lige lyst til at komme mere ind på det i et offentligt forum. Men prøver blot, at forstå nogle tanker, ved at tænke omvendt. 

Anmeld Citér

13. november 2015

Kløver

Anonym skriver:

Har ikke lige lyst til at komme mere ind på det i et offentligt forum. Men prøver blot, at forstå nogle tanker, ved at tænke omvendt. 

Jeg svarede også bare på dit spørgsmål 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.