Virkelig meget Hvidt/cremet udflåd...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.607 visninger
9 svar
1 synes godt om
11. november 2015

Johild

Nogen der har oplevet at have virkelig meget Hvidt cremet udflåd efter ÆL..?

har i går og i dag haft så meget udflåd at trusseindlæg ikke er nok...

er ca 3+0 i dag hvis der endelig er gevinst...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014

Det har jeg som regel altid op til mens. Dog oplever jeg det samme her i min graviditet.  Men ville ikke turde at se det som et tegn, eftersom at det er ret almindeligt at opleve det op til netop mens også. Krydser for at du står med de 2 streger til testdag. 

Anmeld Citér

11. november 2015

Johild

JC2014 skriver:

Det har jeg som regel altid op til mens. Dog oplever jeg det samme her i min graviditet.  Men ville ikke turde at se det som et tegn, eftersom at det er ret almindeligt at opleve det op til netop mens også. Krydser for at du står med de 2 streger til testdag. 

Jeg har normalt også udflåd op til mens, men dette er måske 5-6 gange mere end normalt...

Anmeld Citér

11. november 2015

bbl

Johild skriver:

Nogen der har oplevet at have virkelig meget Hvidt cremet udflåd efter ÆL..?

har i går og i dag haft så meget udflåd at trusseindlæg ikke er nok...

er ca 3+0 i dag hvis der endelig er gevinst...

Jeg er forhåbentlig 3+1 i dag, så der kunne vi næsten ikke være mere ens :-) 

Jeg har ikke haft så voldsom udflåd som du beskriver, men synes også jeg har haft mere end normalt.

jeg krydser fingre for at vi begge får en dejlig positiv test i næste uge :-) (tror måske jeg tager en i weekenden, bare fordi jeg er lidt utålmodig) :-D 

Anmeld Citér

11. november 2015

Johild

bbl skriver:

Jeg er forhåbentlig 3+1 i dag, så der kunne vi næsten ikke være mere ens :-) 

Jeg har ikke haft så voldsom udflåd som du beskriver, men synes også jeg har haft mere end normalt.

jeg krydser fingre for at vi begge får en dejlig positiv test i næste uge :-) (tror måske jeg tager en i weekenden, bare fordi jeg er lidt utålmodig) :-D 

Jeg tester tidligst torsdag, da jeg frygter en negativ test... Hellere mens bare kommer end en negativ test..

vi har forsøgt at lave nummer to i 15 mdr med en spontan abort i august (ca 5 uger henne)

Anmeld Citér

11. november 2015

bbl

Johild skriver:

Jeg tester tidligst torsdag, da jeg frygter en negativ test... Hellere mens bare kommer end en negativ test..

vi har forsøgt at lave nummer to i 15 mdr med en spontan abort i august (ca 5 uger henne)

Jeg ser det bare som en øvelse i at bruge graviditeststesten, hvis den bliver negativ fordi det er for tidligt :-D Det er min første, samt første måned vi prøver, så hvis det ikke lykkedes denne gang går det nok (selvom jeg ultra gerne vil have at det er lykkedes nu). 

Men kan godt forstå hvis i har prøvet så længe, at du ser det som du gør og vælger at teste der :-) 

Det gør mig ondt at i mistede et lille barn i august. Håber det lykkedes denne gang :-) 

Anmeld Citér

13. november 2015

Louisevilhababy

Halløj de damer :-)

Sidder fuldstændig med samme antal uger og ja .. Hvid udflåd som jeg ikke mindes har været der i mine andre cyklusser .. 

Vi har forsøgt i ca 13 måneder så det er sådan på vippen til et læge besøg, men ville liiige prøve en måneder mere... Ej jeg er så dårlig til at bede om hjælp så vil så gerne undgå lægebesøg ect. 

Nå men ja jeg skal have min mens onsdag altså om ca 5 dage - lidt stik i venstre side tirsdag og onsdag ( og ja har prøvet det før, hvor der ingen spire var) og så det hvide udflåd i en tre dage ... Har sådan lyst til at få købt nogle tests!! ;-) 

er der noget nyt fra jer? 

Anmeld Citér

13. november 2015

Johild

Louisevilhababy skriver:

Halløj de damer :-)

Sidder fuldstændig med samme antal uger og ja .. Hvid udflåd som jeg ikke mindes har været der i mine andre cyklusser .. 

Vi har forsøgt i ca 13 måneder så det er sådan på vippen til et læge besøg, men ville liiige prøve en måneder mere... Ej jeg er så dårlig til at bede om hjælp så vil så gerne undgå lægebesøg ect. 

Nå men ja jeg skal have min mens onsdag altså om ca 5 dage - lidt stik i venstre side tirsdag og onsdag ( og ja har prøvet det før, hvor der ingen spire var) og så det hvide udflåd i en tre dage ... Har sådan lyst til at få købt nogle tests!! ;-) 

er der noget nyt fra jer? 

Mit udflåd er aftaget lidt, men er tilgengæld blevet "tung" i underlivet... 

det kan være mens optakt, men plejer ikke at være sådan...

jeg tester ikke før 4+1 hvis ikke mens er kommet, så tidligst på torsdag...

Anmeld Citér

13. november 2015

Louisevilhababy

Ok ja det kan jo være ens hjerne der bare gerne vil have det skal være en graviditet ... Man blir så opmærksom på alt lige pludselig!! ���� krydser for jer andre! 

Anmeld Citér

13. november 2015

Sophie90

JC2014 skriver:

Jeg har altid meget "cremet" udflåd op til mens  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.