Hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
5 svar
1 synes godt om
11. november 2015

Tullefreja

Hej skønne damer jeg har nu en uges tid været ret så øhm omkring skambenet og underlivet når jeg står og går og jeg slapper så meget af som jeg kan men ja det sku ømt

og manden og jeg har ikk haft sex et stykke tid så kan ikke være derfor  

er der nogen af jer der har prøvet det samme ? (Skal til jordmoder den 20 så høre hende der ) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2015

Johild

Det kan være din symfyse (den knoglesamling i bækkenet der sidder foran) er lidt overbelastet og du måske har lidt begyndende symfyse løsning..

Anmeld Citér

15. november 2015

Tullefreja

Johild skriver:

Det kan være din symfyse (den knoglesamling i bækkenet der sidder foran) er lidt overbelastet og du måske har lidt begyndende symfyse løsning..

Åh Gud det lyder ikk sjovt ����

Anmeld Citér

15. november 2015

Chellie

Hvor langt er du henne? Jeg er 23+ og haft døjet med præcist det samme i et stykke tid nu. Men jeg har så fået det tjekket, og knoglerne sidder fint. Så hos mig er det bare muskel-ømhed, som jeg så får noget akupunktur for .. Jeg får det gratis gennem Roskilde sygehus, jeg ved ikke, om det kan hjælpe dig?

Anmeld Citér

15. november 2015

Tullefreja

Chellie skriver:

Hvor langt er du henne? Jeg er 23+ og haft døjet med præcist det samme i et stykke tid nu. Men jeg har så fået det tjekket, og knoglerne sidder fint. Så hos mig er det bare muskel-ømhed, som jeg så får noget akupunktur for .. Jeg får det gratis gennem Roskilde sygehus, jeg ved ikke, om det kan hjælpe dig?

Er 34+ men skal til jordmoder på fredag så må vi se hva hun siger 

Anmeld Citér

15. november 2015

Kamilla-m

Johild skriver:

Jeg har svær symfyse løsning - det sidder der jeg kan ikke gå mere pga det, så jeg sidder i kørestol. Mit bedste råd er HVILE OG ATTER HVILE.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.