positiv historie om graviditet og blødning:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

230 visninger
0 svar
2 synes godt om
11. november 2015

Anonym trådstarter

Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg skriver denne tråd,  nok mere fordi der er så mange der bløder i deres graviditet og derfor går i panik som jeg selv gjorde og google.dk løs...

Når men heregoes 

Var til en TS i fredags hvor alt gik godt og den målte det den skulle, var ca 7+4 der, jm siger så at der er en lille blødning på vej så sku ikke være nervøs hvis den kom... søndag for jeg så denne blødning, tager det helt roligt uden at kører for meget op i det, MEN så tager den til i styrke hmm tænker jeg det var mærkeligt... mandag er den så vildt kraftig og jeg bliver rent faktisk meget nervøs og ser på det hele som tabt. 

Jeg får så en tid til scanning mandag eftermiddag og det bløder virkelig meget, kommer derned og ligge på briksen hvor hun scanner og bum der var så hjerteblinket og endda kraftigt jm siger, jeg kan se der er en blødning mere på vej så hvis du bløder sådan her igen om et par dage så vær ikke nervøs for dit foster har det så godt og alt ser virkelig pænt ud hurra hurra hurra tænkte jeg, det må være de højre mangler der lader mig beholde dette barn  jeg var så glad og samtidig lettet da jeg gik derfra.. 

Det jeg vil sige med tråden er:; selvom det bløder og måske bløder voldsomt er det ikke sikkert at man er igang med at aborterer,  som jeg f.eks. kom blødningen ud af det blå, de kan endnu ikke se hvorfor den er der, og med endda endnu en mere på vej, så kan det være svært at slå koldt vand i blodet, men det kan virkelig godt ende godt selvom der er blod:-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.