Behandling og fravær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. november 2015

Anonym trådstarter

Hej er der nogen af her der har haft brug for en p56 ift iui?? 

Vi har været i behandling i et halvt år og for en måneds tid siden måtte jeg bruge 4 feriedage fordi jeg følte mig tappet for energi pga barnløshed, behandling og psykisk udmattet! Men set i bakspejlet burde jeg have brugt paragraffen der, ikke? Jeg overvejer at snakke med min leder imorgen? Vi skal i ivf hvis ikke det lykkes med det forsøg vi er igang med nu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Hej er der nogen af her der har haft brug for en p56 ift iui?? 

Vi har været i behandling i et halvt år og for en måneds tid siden måtte jeg bruge 4 feriedage fordi jeg følte mig tappet for energi pga barnløshed, behandling og psykisk udmattet! Men set i bakspejlet burde jeg have brugt paragraffen der, ikke? Jeg overvejer at snakke med min leder imorgen? Vi skal i ivf hvis ikke det lykkes med det forsøg vi er igang med nu 

Jo, der skulle du have brugt paragraffen. Infertilitet er en sygdom, som anerkendes som en sådan og giver ret til at arbejdsgiver modtager refusion ved hver sygedag. Du aner ikke hvor mange dage der ligger i forløbet fremad, og du skal på ingen måder gå at bruge din ferie på at være syg. Rigtig meget held og lykke!

Anmeld Citér

10. november 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jo, der skulle du have brugt paragraffen. Infertilitet er en sygdom, som anerkendes som en sådan og giver ret til at arbejdsgiver modtager refusion ved hver sygedag. Du aner ikke hvor mange dage der ligger i forløbet fremad, og du skal på ingen måder gå at bruge din ferie på at være syg. Rigtig meget held og lykke!

Nej du har ret. Snakker med min leder imorgen, har det bare ikke så godt med at de skal vide da da vi er ramt af kæmpe nedskæringer

derfor jeg også nærmest har tvunget mig selv på arbejde det sidste lange stykke tid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.