Jeg er så taknemlig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
11 svar
14 synes godt om
10. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

For mit gode netværk!

Jeg skal have fjernet mandler om 2 uger, og har fået at vide af lægen at jeg skal forvente at være dårlig i op til 2 uger. Og skal så vidt muligt undgå at løfte på min datter da det kan få sårene til at springe op. Som enlig mor er det sgu ikke en nem opgave. MEN! Jeg er så heldig at jeg har et godt netværk at trække på! Min søde kæreste har lovet at hente mig på hospitalet og "passe" mig og min datter indtil dagen efter hvor han hjælper mig med at aflevere hende i vuggestue. (Bære hende ned fra 2. sal, og op og ned fra klapvognen). Derefter har min underbo sagt at hun gerne vil hjælpe mig med at hente om eftermiddagen og aflevere næste morgen. Hvor min mor så hjælper mig med at hente og jeg kan aflevere min datter til hendes far, som har indvilliget i at både hente og aflevere i silkeborg, hvor jeg bor, så jeg ikke skal tage toget til herning og hjem igen, når jeg har det skidt. 

Jeg er SÅ taknemlig! Selvom det måske er en lille ting for min underbo at gå med mig de 300 meter til vuggestuen og sætte min datter i klapvognen, og hjælpe os op af trappen, så betyder det bare så meget for mig!

Hvad er I taknemlige for i jeres liv, lige nu?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2015

Mettefpigen

Jeg er taknemlig for min mor og fætter og hans kæreste, fordi de støtter mig fordi vi har e skod familie og jeg nok har fået stress/depression igen... skal til psykolog på torsdag...

Anmeld Citér

10. november 2015

Anna2706

Jeg er generelt taknemmelig for mit liv og for at jeg er født her i Danmark ☺ Men hvis jeg skulle sige noget, som jeg er taknemmelig for lige nu, var det at have en kæreste som har taget en fridag med vores søn i dag, så de rigtig kan hygge og handle og så jeg ikke skal tænke på at aflevere og hente ham ☺ 

Anmeld Citér

10. november 2015

MamaGulloev

Mettefpigen skriver:

Jeg er taknemlig for min mor og fætter og hans kæreste, fordi de støtter mig fordi vi har e skod familie og jeg nok har fået stress/depression igen... skal til psykolog på torsdag...

Det er dejligt med familie der hjælper når det står skidt til.
Godt du får noget hjælp fra professionelle også  

Anmeld Citér

10. november 2015

MamaGulloev

Anna2706 skriver:

Jeg er generelt taknemmelig for mit liv og for at jeg er født her i Danmark ☺ Men hvis jeg skulle sige noget, som jeg er taknemmelig for lige nu, var det at have en kæreste som har taget en fridag med vores søn i dag, så de rigtig kan hygge og handle og så jeg ikke skal tænke på at aflevere og hente ham ☺ 

Åh ja, det er jeg godt nok også, taknemlig for at være født her i DK.

Det lyder også dejligt med en far-søn dag

Anmeld Citér

10. november 2015

God-mor

For mit gode netværk!

Jeg skal have fjernet mandler om 2 uger, og har fået at vide af lægen at jeg skal forvente at være dårlig i op til 2 uger. Og skal så vidt muligt undgå at løfte på min datter da det kan få sårene til at springe op. Som enlig mor er det sgu ikke en nem opgave. MEN! Jeg er så heldig at jeg har et godt netværk at trække på! Min søde kæreste har lovet at hente mig på hospitalet og "passe" mig og min datter indtil dagen efter hvor han hjælper mig med at aflevere hende i vuggestue. (Bære hende ned fra 2. sal, og op og ned fra klapvognen). Derefter har min underbo sagt at hun gerne vil hjælpe mig med at hente om eftermiddagen og aflevere næste morgen. Hvor min mor så hjælper mig med at hente og jeg kan aflevere min datter til hendes far, som har indvilliget i at både hente og aflevere i silkeborg, hvor jeg bor, så jeg ikke skal tage toget til herning og hjem igen, når jeg har det skidt. 

Jeg er SÅ taknemlig! Selvom det måske er en lille ting for min underbo at gå med mig de 300 meter til vuggestuen og sætte min datter i klapvognen, og hjælpe os op af trappen, så betyder det bare så meget for mig!

Hvor er det dejligt du har gode mennesker omkring dig til at hjælpe i sådan en situation :-) 

Jeg er taknemmelig for at have fået verdens bedste mand, som jeg har det utrolig godt med, og så er jeg taknemmelig for vores dejlige sunde og raske datter. 

Så er jeg taknemmelig for selv at kunne vælge mine arbejdstimer, og for at jeg har mulighed for at gå hjemme mens mine børn er små hvis jeg har lyst. Det er en kæmpe ting for mig og priser mig lykkelig for det hver dag og føler mig heldig. 

Derudover er jeg taknemmelig for mine forældre som altid er der for mig og min familie Har i det hele taget meget at være glad og lykkelig over. Trods det har jeg også i perioder mit og slås med, men alt er jo aldrig 100 procent rosenrødt:-)

Anmeld Citér

10. november 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Rigtig flot og dejligt at dine medmennesker er der for dig

jeg er rigtig taknemmelig for at have min dejlige datter

samt at jeg havde et arbejde efter endt barsel  i juli måned

Jeg er også rigtig taknemmelig overfor vores bank, der er så forstående samt velvillige til at have lånt os til hus samt renovering trods alle mulige omstændigheder

Anmeld Citér

10. november 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha syntes der er mange ting, som jeg er taknemlig for!

Min kærste som altid er der for mig, og som aldrig surmuler over at jeg igen, igen ik har fået ordnet noget i huset, fordi min ryg har været et kæmpe problem siden sommerferien. Har lige fået konstateret flere små og begyndene diskusprolapser + slidgigt i lænden, hvilket hæmmer mig en del.

Mine sunde og dejlige piger, som gir mig grå hår, men som er alle bekymringer værd.

Mit spændene "nye" arbejde hvor jeg, med en fantastisk chef, gode kollegager og masser af nye udfordringer. Spænde kursuser og masser af pædagogisk faglighed lige meget hva vi gør.

Min/vores familier som altid er der for os. Vh stine

Anmeld Citér

10. november 2015

CutieKiwi

Jeg er taknemlig for rigtig mange ting for tiden

Jeg er taknemlig for at lillepigen i maven vokser og vokser inde i hulen.
Jeg er taknemlig for min ovenud fantastiske kæreste som knokler derudaf på arbejdet, så det kan gå op i en højere enhed med de undersøgelser jeg skal til i forbindelse med graviditeten og andre praktiske ting.
Jeg er taknemlig for min dejlige studieveninde der lagde øre til mit brok her til aften.
Jeg er taknemlig for at min ansøgning om ændring af efternavn er gået i gennem i dag.
Jeg er taknemlig for at min svigerfars hjerteproblemer ikke er så slemme som først antaget.
Jeg er taknemlig for at have verdens bedste svigermor, der doserer hendes kærlighed til hendes kommende barnebarn i de rette mængder.

Anmeld Citér

11. november 2015

Sandratoft

MummiT skriver:

For mit gode netværk!

Jeg er taknemmelig for at jeg har en kæreste der altid træder til for vores datter (ligenu er han hjemme med syge Alma) og så er jeg taknemmelig for min familie og svigerfamilie som sstrækker sig langt for at være sammen med os eller hjælpe os.

Skønt netværk du har og jeg vidste ikke du havde en kæreste, er det den gamle eller en ny? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.