Hej damer
jeg skriver herinde for at håbe at andre måske har prøvede noget lignende, jeg har siden lørdags haft en masse mavesmerter, og bare følt mig rigtig dårlig og utilpas har selvfølgelig været hos lægen og fået taget urin prøve og det viste ingenting, alt så normalt ud. Hun målte så også mit blodtryk som var forhøjet 150/50 så jeg tog endnu en urinprøve for at tjekke for æggehvidestoffer men har jeg ikke noget af, er der nogen der har prøvet at have højt blodtryk uden det haft nogle betydning? Kan man bare have sådan en mavepine uden det er noget ?
Min læge hun var selvfølgelig så sød at prøve finde hjertelyden men hun kunne slet ikke finde den, hun ringer så til fødegangen for hører om de vil tage mig ind hurtig for at finde hjertelyden. Vi kommer derind og hende Jordmoderen er en rigtig sur krampe, hun præsentere sig ikke engang eller noget, men hun fandt trods alt hjertelyden med det sammen men jeg fik da heller ikke lOv til at hører ret meget af det så føler mig stadig så mega nervøs
jeg er bare helt ude af den jeg synes heller ikke jeg mærker de små puf mere men hjertelyden igår burde have bekræftet at alt var som det skulle være heldigvis skal jer til scanning imorgen 
Anmeld
Citér