MD - scanning imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. november 2015

Mortil2drenge<3

så er det imorgen jeg skal til md scanning, langt om længe og hvor er jeg dog nervøs for det er noget galt med ham,  og selvom jeg så ham i uge 16 da vi var til kønsscanning, er så nervøs for at få at vide han fejler noget eller han ikke vil være levedygtig, ved ikke hvad formålet med det her indlæg er har bare brug for lige komme ud med min nervøsitet 

andre der var lige så nervøs til jeres md scanning ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2015

CutieKiwi

Jeg skal også til MD scanning i morgen og er selv kæmpe nervøs vi var til kønsscanningen i uge 14 og hende der scannede sagde at vi ikke ville få problemer til MD. Alligevel er man nervøs

Anmeld Citér

10. november 2015

Mortil2drenge<3

CutieKiwi skriver:

Jeg skal også til MD scanning i morgen og er selv kæmpe nervøs vi var til kønsscanningen i uge 14 og hende der scannede sagde at vi ikke ville få problemer til MD. Alligevel er man nervøs

Ja man er bare mega nervøs altså  bliver godt når det er overstået  held og lykke til dig imorgen 

Anmeld Citér

10. november 2015

CutieKiwi

Molly90 skriver:

Ja man er bare mega nervøs altså  bliver godt når det er overstået  held og lykke til dig imorgen 

Og held og lykke til dig 

Anmeld Citér

10. november 2015

Mortil2drenge<3

CutieKiwi skriver:

Og held og lykke til dig 

Tak  mærker du liv? 

Anmeld Citér

10. november 2015

CutieKiwi

Molly90 skriver:

Tak  mærker du liv? 

Nej. Og har været i tvivl når jeg har mærket noget om det var det. Min moderkage ligger foran så det kommer lidt senere  hvad med dig?

Anmeld Citér

10. november 2015

Mortil2drenge<3

CutieKiwi skriver:

Nej. Og har været i tvivl når jeg har mærket noget om det var det. Min moderkage ligger foran så det kommer lidt senere  hvad med dig?

Helt det samme har mærket nogle små puf men ved slet ikke om det er ham  

men var nede og høre hjertelyd igår så alt er forhåbentlig som det skal være 

Anmeld Citér

10. november 2015

CutieKiwi

Molly90 skriver:

Helt det samme har mærket nogle små puf men ved slet ikke om det er ham  

men var nede og høre hjertelyd igår så alt er forhåbentlig som det skal være 

Og det er bare den mest fantastiske lyd i hele verden
Har købt en angel sound, for tænkte at når jeg ikke kunne mærke lillepigen møffe rundt derinde, så ville jeg i det mindste kunne høre hende!

Anmeld Citér

10. november 2015

CH2012

Molly90 skriver:

så er det imorgen jeg skal til md scanning, langt om længe og hvor er jeg dog nervøs for det er noget galt med ham,  og selvom jeg så ham i uge 16 da vi var til kønsscanning, er så nervøs for at få at vide han fejler noget eller han ikke vil være levedygtig, ved ikke hvad formålet med det her indlæg er har bare brug for lige komme ud med min nervøsitet 

andre der var lige så nervøs til jeres md scanning ??

Du er ikke den eneste der bliver nervøs. Jeg er også hammer nervøs for vores MD-scanning på torsdag.  Tror det er ganske normalt... Men ikke desto mindre ubehageligt. Krydser fingre for at det hele er som det skal være for jer 

Anmeld Citér

10. november 2015

Mortil2drenge<3

CH2012 skriver:

Du er ikke den eneste der bliver nervøs. Jeg er også hammer nervøs for vores MD-scanning på torsdag.  Tror det er ganske normalt... Men ikke desto mindre ubehageligt. Krydser fingre for at det hele er som det skal være for jer 

Håber virkelig bare alt er okay og held og lykke til dig op torsdag også  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.