Har lyst til at give op..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. november 2015

Anonym trådstarter

jeg er virkelig ude af den for tiden, min mand og jeg har efterhånden været igang med PB i godt og vel 3 år nu, med 4 SA i baglommen. 

Jeg har de sidste 3 måneder brugt ægløsningstest, som enlig os har fungeret fint, vi har sexede en del inden positiv ÆL test, på selve dagen og op til 4 dage efter, men intet sker der

syntes efterhånden jeg er ved at være kommet til det punkt hvor jeg bare ikke orker mere - ventetiden er så ulidelig, og bliver så enormt ked af det og skuffet hver eneste månede menstruation starter. 

Da vi har vært gravide før, ved jeg jo godt at det kan lade sig gøre og blive det, men føler stadig at der kan være noget galt, da det jo ikke er mange gange det er sket i forhold til hvor længe vi har været igang, samtidig undrer det mig helt vildt, at når vi nu timer det i forhold til ægløsning hver gang at der så ingenting sker. 

Er selvfølgelig os vildt bange for at miste igen som de 4 andre gange, men kunne det jo bare lykkes os at blive gravid lidt oftere er der jo os meget større chance for at vi pludselig for en der hænger ved.

ville enlig ikke noget med denne tråd, havde bare lige brug for at komme ud med mine frustrationer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2015

Spireren

Har i prøvet i 3 år uden at teste jer om der er noget der er nedsat?

Jeg ville nok efter så lang tid snakke med en læge om det.

Håber ikke du/i giver op... men forstår godt din frustration.

Krammer

Anmeld Citér

9. november 2015

Anonym trådstarter

Spireren skriver:

Har i prøvet i 3 år uden at teste jer om der er noget der er nedsat?

Jeg ville nok efter så lang tid snakke med en læge om det.

Håber ikke du/i giver op... men forstår godt din frustration.

Krammer

Ja det har vi, dog med små pauser ind i mellem, på omkring et par måneder.

efter vi aborterede anden gang, lovede de at hvis det skete igen ville vi blive sendt videre, men da det så skete tredje gange, sagde de at det først kunne blive efter fjerde gang, men jeg blev dog undersøgt, og så vidt de kunne se var der ikke noget galt med mig, de mistænkte dog pco, men de mente ikke det var noget efter undersøgelserne, som jeg forstod det, har jeg det ikke, ellers har jeg det i så mild grad, at det ingen betydning har for en eventuel graviditet.

da vi så mistede fjerde gang, var jeg bare så udkørt, og havde slet ikke mod på at fortsætte, psykisk kunne jeg bare ikke klarer det mere, og gik faktisk ned med stress og blev sygemeldt. De var november sidste år.

men vi er dog startet PB igen, meeen igen sker der ingenting, og syntes bare det er frustrerende. Har dog en lille mistanke om at min mands sædkvalitet ikke er helt som den skal være ( da han er bodybuilder og har gjort meget brug af væksthomoner) men når jeg bringer det på banen, benægter han fuldstændig, han mener når vi er blevet gravide 4 gange kan det ikke være sæden der fejler noget.

min mand vil ligeså gerne som mig forøge familien, men kræver det at han skal slæbes med i behandling, er jeg bange for at han nægter, og overbeviser sig selv om at det nok skal lykkes en dag uanset hvad.

Anmeld Citér

9. november 2015

Babilooo

det kan være at du skal ha et tilskud af progesteron... For at ægget bliver siddende.

og sa kan god skyldes problemer med sæden. ... Således at cellerne ikke deler sig rigtigt - så han skal i princippet også testes. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.