Anderledes gravid-symptomer når man ammer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. november 2015

Anonym trådstarter

Nu må jeg altså spørge.

Jeg er anonym, fordi jeg ikke vil afsløre en evt. graviditet her.

Jeg ammer og mit barn er ca ½ år.

Vi har haft ubeskyttet sex, da en mere ikke vil gøre noget men vil være lidt af et mirakel, da vi fik hjælp tidligere.

Mærkede du anderledes symptomer på graviditet, dig der blev hurtigt gravid efter fødslen?

Jeg har alle mulige kendte symptomer, men alle kan bortforklares med noget andet. Og symptomerne er ret svage. Helt inderst inde ønsker jeg at jeg er gravid, så jeg tør ikke teste af frygt for at blive skuffet. Det er så hyggeligt at gå og tro. Men altså derfor kan jeg jo godt spørge lidt til hvordan du havde det....

Mine symptomer:

Jeg kan ikke falde i søvn (har været gravid2-3 gange tidligere - plejer at være et sikkert tegn)

Oppustet om eftermiddagen/aftenen

Sulten selvom jeg lige har spist

Lidt murren i underlivet

Flåd

Et sikkert symptom er jo større og ømme bryster - men det har jeg jo allerede pga. amningen, så hvordan reagerede dine bryster på ny graviditet, da du ammede?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2015

CutieKiwi

Anonym skriver:

Nu må jeg altså spørge.

Jeg er anonym, fordi jeg ikke vil afsløre en evt. graviditet her.

Jeg ammer og mit barn er ca ½ år.

Vi har haft ubeskyttet sex, da en mere ikke vil gøre noget men vil være lidt af et mirakel, da vi fik hjælp tidligere.

Mærkede du anderledes symptomer på graviditet, dig der blev hurtigt gravid efter fødslen?

Jeg har alle mulige kendte symptomer, men alle kan bortforklares med noget andet. Og symptomerne er ret svage. Helt inderst inde ønsker jeg at jeg er gravid, så jeg tør ikke teste af frygt for at blive skuffet. Det er så hyggeligt at gå og tro. Men altså derfor kan jeg jo godt spørge lidt til hvordan du havde det....

Mine symptomer:

Jeg kan ikke falde i søvn (har været gravid2-3 gange tidligere - plejer at være et sikkert tegn)

Oppustet om eftermiddagen/aftenen

Sulten selvom jeg lige har spist

Lidt murren i underlivet

Flåd

Et sikkert symptom er jo større og ømme bryster - men det har jeg jo allerede pga. amningen, så hvordan reagerede dine bryster på ny graviditet, da du ammede?

Om symptomerne kan varierer fra graviditet til graviditet ved jeg ikke, men jeg tænker at kun en test kan afsløre om du er gravid igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.