Mærkelige brystvorter?? (NB!! Billede i kommentar)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2015

Rikke.N 86

Jeg havde lidt af det samme, ikke nær så voldsomt som dit ser ud, men det var ligesom om man kunne fjerne "totter" af det..

efter jeg havde født tog jeg en skrubbehandske og fjernede det i badet, og nu er de helt fine igen..

men ville nok lige høre lægen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2015

Anonym

Det ligner til forveksling rigtig meget et spam billede der har floreret på Facebook, dog var det en hånd med sådan noget udslet? 

Anmeld Citér

9. november 2015

CutieKiwi

Anonym skriver:

Det ligner til forveksling rigtig meget et spam billede der har floreret på Facebook, dog var det en hånd med sådan noget udslet? 

Det er rigtigt at der florerede spam med noget der måske kunne minde om det ts har lagt op. Synes dog billederne ligger langt fra hinanden alligevel  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. november 2015

Becks

Anonym skriver:

Hej.

Jeg har brug for hjælp. Under graviditet er mine bryster vildt forandret. Mine brystvorter ser også helt anderledes ud og jeg vil derfor høre om det er normalt, at de ser sådan ud. Jeg er 27+1 og førstegangs gravid. Beklager det meget nøgne billede  Jeg har ikke oplevet mælk eller andet endnu, jeg er derfor rigtig nervøs. 

Mine brystvorter har også ændret udseende, dog ikke så slemt som dine..

Jeg har den sidste uge, smurt med lotion 2 gange om dagen, og de ser nu næsten normale ud igen :)

Anmeld Citér

11. november 2015

jenny4

Hvad sagde lægen?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.