Mini p-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

241 visninger
3 svar
1 synes godt om
8. november 2015

Anonym trådstarter

Jeg er for 1md siden startet op på mini p-piller da jeg ikke længere må få alm p-piller pga migræne 

Er der nogen herinde som kan fortælle mig om det er normalt at ens menstruation udebliver? Jeg er 6 dage over tid, men har taget en negativ test og har heller ingen nævneværdige symptomer.

Og er risikoen for at blive gravid på mini p-piller stor? Jeg har været på alm p-piller i mange år, så det der med at huske at tage dem på samme tid hver dag er ikke helt nemt  Jeg er begyndt at sætte en alarm på telefonen, men en veninde fortalte mig at der stadig er en større risiko end ved alm p-piller.

Nogen der har nogen erfaringer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2015

ung-mor-2014

Har ikke haft mens siden marts i år hvor jeg begyndte det står i indlægssedlen at det er en mulig bivirkning

men nu kan jeg sige flovt mine blive ikke taget på samme tid hverdag trods alarm men jeg er nu ikke blevet gravid endnu

Anmeld Citér

8. november 2015

Anonym trådstarter

ung-mor-2014 skriver:

Har ikke haft mens siden marts i år hvor jeg begyndte det står i indlægssedlen at det er en mulig bivirkning

men nu kan jeg sige flovt mine blive ikke taget på samme tid hverdag trods alarm men jeg er nu ikke blevet gravid endnu

Okay, jamen ingen mens er jo ikke noget jeg vil klage over, hvis det er noget der bare følger med 

Haha det er skide svært at ramme samme tidspunkt hver dag, men rart at vide at de alligevel beskytter som de skal 

Anmeld Citér

8. november 2015

Tiggi

Da jeg fik mini piller fik jeg ingen menstruation i de 3 år jeg tog dem :-) det var skønt :-).

Ta og læs din indlægsseddel. Med mine kunne man glemme dem i op til 12 timer så jeg tog bare min fast når jeg gik i seng :-) så gjorde det ikke noget om jeg gik i seng kl 20 eller 02 :-)

Men svinger jo afhængig af hvilket du har fået :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.