Hej alle i søde kvinder derude. Der kommer et lidt langt indlæg her, jeg har virkelig brug for friske øjne på sagen, for jeg er sindssygt forvirret... Here goes;
Jeg fødte for 4 måneder siden den dejligste lille dreng. Jeg fik kort tid efter min første menstruation og da kondomerne sprang ind ad en kant blev jeg opstartet på p-piller med det samme. Den første måned gik det helt normalt - men i 2. måned begyndte jeg at bløde midt inde i pakken... Da jeg snakkede med lægen om det sagde hun, at det var fordi mine piller ikke var stærke nok, men da jeg lige havde født ville hun vente et par måneder med at starte mig op på andre.
Siden fødslen har jeg haft 4 menstruationer nu.. De 3 første var meget smertefulde og (undskyld detaljerne), men jeg blødte så kraftigt at jeg jo havde fyldt både maxi tampax OG bind på et par timer..
Da jeg så holdte pause efter at have blødt midt i pakken kom der naturligvis ingen blødning, den havde jo lige været der
i min næste pakke begyndte jeg at få mens lignende smerter, kvalme og træthed midt i pakken. Og fredag for to uger siden fik jeg pludselig et stærkt jag i den ene side af livmoderen.. Da det skete tænkte jeg ikke videre over det, men set i bakspejlet er jeg begyndt at tænke om det mon var ÆL?
Nå men så torsdag, 6 dage efter jaget, der kom min blødning, selvom der var 4 dage til pille-pause.. Og denne gang var blødningen meget underlig.. Den varede i 5 dage, men stoppede og kom flere gange, jeg havde ikke det der mindede om smerter OG den dag jeg blødte absolut mest fyldte jeg max en halv tampon??
Jeg tænkte om jeg måske var blevet gravid og torsdag en uge efter blødningens start tog jeg en test, den var negativ - men i princippet aner jeg jo ikke hvornår jeg egentlig ville kunne teste? Fatter ikke min blødning og at jeg skulle have det så skidt op til det voldsomme jag i livmoderens venstre side..
I nat vågnede jeg ved at jeg havde jag i livmoderen.. Har haft det on/off hele dagen, meget kvalme, træthed, halsbrand/sure opstød og ondt i lænden..
Hvad tænker i? Kan det have været implantationsblødning?
eller er det normalt pludselig at få det så underligt så 'længe' efter en fødsel?
Og hvornår burde jeg kunne teste?
Med min søn testede jeg positiv i 4+2/3 stykker og det var en MEGET svag streg ved lægen, med de følsomme teste de har.. Tog til læge fordi jeg havde meget ondt i lænden (arbejdede på plejehjem, så det forværrede klart mine smerter med de tunge løft)
Undskyld det lange indlæg - men er bare nødt til at få nye øjne på situationen
Anmeld
Citér