til jer der har blødt i uge 8

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

217 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. november 2015

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg havde en minimal gammel blødning på str med en 25 øre i sidste uge..  idag er der så udflåd bladet med blod ikke meget men sådan så den er mørk lyserød, var til scanning i fredags hvor hun sagde hun kunne se der kom noget så jeg skulle ikke bekymre.mig... ha lige været ude og tissede  og der var stadig lidt på papiret når jeg tørrende mig... jeg er i uge 8, hvornår skal jeg bekymre mig? Er det først hvis det ikke stopper om 2 dage? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2015

anjo01

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg havde en minimal gammel blødning på str med en 25 øre i sidste uge..  idag er der så udflåd bladet med blod ikke meget men sådan så den er mørk lyserød, var til scanning i fredags hvor hun sagde hun kunne se der kom noget så jeg skulle ikke bekymre.mig... ha lige været ude og tissede  og der var stadig lidt på papiret når jeg tørrende mig... jeg er i uge 8, hvornår skal jeg bekymre mig? Er det først hvis det ikke stopper om 2 dage? 

Jeg har blødt et par gange, og den ene gang en hel del. Så længe du ikke har smerter så skal du gå ud fra at alt er okay. Men hvis du er meget bekymret kan SU enten betale sig fra en scanning eller kontakte din læge. Jeg er idag 12+1 og har efterfølgende set, at alt ser fint ud derinde

lad være med at Google dig for meget frem - det gør mere skade end gavn hvis man er bekymret. Og stress er under ingen omstændigheder godt. 

Anmeld Citér

8. november 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

jeg blødte frisk blod hverdag i uge 7+ og har i dag en sund og rask datter på 4 måneder. Tag det med ro og forsætter det så bed om en ekstra scanning.

Anmeld Citér

8. november 2015

Anonym trådstarter

Jeg skal til scanning om 8 dage fra nu af, har slet ikke mulighed før men vil ringe og snakke med min klinik imorgen får at hører hende der scanner mig synspunkt på tingene jeg er mere rolig nu hvor andre også har prøvet det, tak for jeres bidrag til svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.