4 års fødselsdag i børnehaven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.937 visninger
8 svar
12 synes godt om
8. november 2015

Mivsen

Hej søde damer.

Vores søn bliver om lidt 4 år og vi skal finde på noget, som han kan dele ud i børnehaven.

Men hvad? 

Det skal være lige efter frokost som en slags 'dessert', så ikke noget mættende. Det må gerne indholde sukker, uden det tager overhånd

pft 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2015

Bak

Mivsen skriver:

Hej søde damer.

Vores søn bliver om lidt 4 år og vi skal finde på noget, som han kan dele ud i børnehaven.

Men hvad? 

Det skal være lige efter frokost som en slags 'dessert', så ikke noget mættende. Det må gerne indholde sukker, uden det tager overhånd

pft 

Gode gammeldags flødeboller 

nemt, billigt og et sikkert hit

Anmeld Citér

8. november 2015

Mivsen

Havde jeg faktis tænkte på.. Men... Var ude i noget mere, måske en lille vaffel med en klat is og så en FLØDEBOLLE ��

tager det overhånd? ��

Anmeld Citér

8. november 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mivsen skriver:

Havde jeg faktis tænkte på.. Men... Var ude i noget mere, måske en lille vaffel med en klat is og så en FLØDEBOLLE ��

tager det overhånd? ��

Vaffel, is og flødebolle synes jeg er for meget. Så ville jeg vælge vaffel og is eller flødeboller 

hvad kunne din dreng godt tænke sig at dele ud? Da min dreng blev 4 kom han selv og sagde at han godt vil dele flødeboller ud. Så måske har han et godt forslag 

Anmeld Citér

8. november 2015

Alexander&Lærke

I min datters bh holdte vi 4 års fødselsdag her i august, de har en lidt stram sukkerpolitik og mange forældre går helst op i nul sukker. 

Vi er ikke så sukkerforskrækket, men vi valgte at lave pizza snegle og komme med en frugt abe. Det var et stort hit og fik stortest  intet med hjem... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. november 2015

Mettefpigen

Jeg lavede bananmuffins med glasur hvor de så selv kunne pynte den ☺

Anmeld Citér

8. november 2015

Tip!

Jeg lavede frugt spyd til min søns klasse.. Og så delte han de der små 2 krs vingummiposer ud også.. Et kæmpe hit 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. november 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min søn har lige delt ud. Flødeboller og clementiner som vi tegnede på så de lignede små halloween-græskar  

Anmeld Citér

8. november 2015

EnGodMor

Skub op is fra lidl

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.