Kan det være en streg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.385 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. november 2015

catherskind

hej piger

kan en test sætte streg nr 2 forkert?

som fx på dette billed?

test er købt i lidl��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2015

anonym94

Ser mærkelig ud men prøv og tage et billede af testen så du kan se hvor test feltet er ��

Anmeld Citér

7. november 2015

catherskind

anonym94 skriver:

Ser mærkelig ud men prøv og tage et billede af testen så du kan se hvor test feltet er ��

Sådan ser den ud i fuld størrelse

Anmeld Citér

7. november 2015

anonym94

Hvis du har en test mere ville jeg nok tage en ny ellers vil jeg sige at den er negativ desværre står selv og er 3+0 idag og har så mange symptomer men er bange for psyken spiller for meget ind 

Anmeld Citér

7. november 2015

anonym94

Hvis du har en test mere ville jeg nok tage en ny ellers vil jeg sige at den er negativ desværre står selv og er 3+0 idag og har så mange symptomer men er bange for psyken spiller for meget ind 

Anmeld Citér

7. november 2015

catherskind

anonym94 skriver:

Jeg har en mere og vil prøve igen imorgen tidlig, har dog aldrig fået en streg der før derfor undrede det mig.

jeg skulle være 3+4 idag

Anmeld Citér

7. november 2015

KissMeKissMeKissMe

Hmm, det ser lidt spøjst ud, men mest fordi jeg synes kontrolstregen sidder et lidt underligt sted. 

Jeg har prøvet at der samler sig farve der hvor "den anden streg" er. Men hvis du har taget det mærke test før, kan du måske sammenligne med, hvor kontrolstregen plejer at sidde? 

Og ja, aller bedst er nok bare en ny test 

Anmeld Citér

7. november 2015

catherskind

Jeg har ALDRIG brugt Lidl test før, men har samlinget med andre test jeg har taget og det er ingen streg der"hvor den anden streg"er..

derfor syntes jeg det er underligt��

Anmeld Citér

7. november 2015

catherskind

KissMeKissMeKissMe skriver:

Hmm, det ser lidt spøjst ud, men mest fordi jeg synes kontrolstregen sidder et lidt underligt sted. 

Jeg har prøvet at der samler sig farve der hvor "den anden streg" er. Men hvis du har taget det mærke test før, kan du måske sammenligne med, hvor kontrolstregen plejer at sidde? 

Og ja, aller bedst er nok bare en ny test 

Her er et billed af en tidligere test og andet mærke og der er ikke sådan en "underlig"streg

Anmeld Citér

7. november 2015

anonym94

Prøv imorgen synes faktisk godt jeg kan se hvor stregen skal være har du et billede der ikke er sat i negativ? ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.