implantationsblødning????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. november 2015

Mally

Jeg havde min menstruation den 16 okt. Og ægløsning her den 1 nov. Så i torsdags vågnede jeg op med menstruation smerter og sener om aften begyndte jeg at bløde. Det er meget lysere blød end det plejer normalt. Her i dag bløder jeg næsten ikke mere. Kan det være implantationsblødning?? Jeg er lidt rundt på gulvet, da jeg er på ferie. Og jeg har taget en test, men den er negativ. Er der nogle af jer der har prøvet dette????  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2015

Sandratoft

Mally skriver:

Jeg havde min menstruation den 16 okt. Og ægløsning her den 1 nov. Så i torsdags vågnede jeg op med menstruation smerter og sener om aften begyndte jeg at bløde. Det er meget lysere blød end det plejer normalt. Her i dag bløder jeg næsten ikke mere. Kan det være implantationsblødning?? Jeg er lidt rundt på gulvet, da jeg er på ferie. Og jeg har taget en test, men den er negativ. Er der nogle af jer der har prøvet dette????  

Jeg havde en imlantationsblødning omkring der hvor jeg skulle have min menstruation.  Men kan det der svarer til en enkelt dråbe.  

Hvis du bløder mere end det, kan det være optakt til menstruation? 

Anmeld Citér

7. november 2015

Mally

Jeg bløder en del så nej det er ikke ku en dråbe.... Men grunden til jeg synes det er lidt mærkeligt er jo fordi at jeg først skal ha mens om 15 dage da jeg begyndte med at bløde.... Så det er lidt unormalt for mig at det skulle komme 15 dage før tid..... 

Anmeld Citér

8. november 2015

Musen91

Mally skriver:

Jeg bløder en del så nej det er ikke ku en dråbe.... Men grunden til jeg synes det er lidt mærkeligt er jo fordi at jeg først skal ha mens om 15 dage da jeg begyndte med at bløde.... Så det er lidt unormalt for mig at det skulle komme 15 dage før tid..... 

Men hvis du først forventer mens om 15 dage kan du jo umuligt tage en test nu og forvente den viser det rigtige svar? 

Hvis du havde æl omkring d.1 november ville du vel os skulle have mens ca.14 dage efter det medmindre du har en meget lang cyklus? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.