vis jeres test 3+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.970 visninger
8 svar
6 synes godt om
7. november 2015

Anonym trådstarter

Jeg er 3+0 idag og er ved at dø af spænding over at teste har tidligere testet tidligt men vil nu alligevel gerne se hvor tydelige jeres har Været selvom det er meget tidligt ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2015

Chellie

Jeg kunne slet ikke teste positivt så tidligt. Jeg ved godt, det ikke er til at holde ud at vente, men der er nu en grund til, at man først bør teste når mens faktisk er udeblevet.  Det eneste, jeg kan råde til er, at holde dig beskæftiget så godt du kan en uge mere, indtil du faktisk har grund til at teste. Selvom det er dødsvært. Ventetiden er virkelig det værste!!

Anmeld Citér

7. november 2015

energystar

Anonym skriver:

Jeg er 3+0 idag og er ved at dø af spænding over at teste har tidligere testet tidligt men vil nu alligevel gerne se hvor tydelige jeres har Været selvom det er meget tidligt ��

Det tidligste jeg har testet er 3+3 og den så sådan ud :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. november 2015

Anonym trådstarter

De er flotte positive jeg har en del murren i maven som om at mens starter imorgen håber virkelig at jeg er gravid denne gang har næsten lige haft 2 bio'er I træk og en ma I marts ��

Anmeld Citér

8. november 2015

energystar

Anonym skriver:

De er flotte positive jeg har en del murren i maven som om at mens starter imorgen håber virkelig at jeg er gravid denne gang har næsten lige haft 2 bio'er I træk og en ma I marts ��

Puha ja kender det godt. Vi har prøvet i over 3 år at få et barn og har haft 2 missed abortions siden marts i år :-( 

Anmeld Citér

17. november 2015

frkfynbo

Min ser sådan her ud:

Jeg tror jeg er 3+6. Sådan her ser den ud både med morgenurin og om eftermiddagen!

Anmeld Citér

17. november 2015

LenaChristina

Jeg testede positiv her til aften. Jeg er 4-5 uger henne (min mens nåede ikke at blive stabil så jeg kan ikke regne mig frem til ægl). 

For 2 uger siden fik jeg nogle underlige jag og stik i underlivet. Jeg tænkte at det var min mens som var på vej, selvom jeg håbede på graviditet. Få dage efter blev mine bryster hævede (kunne mærke min bh pludselig var for lille) og så blev de rigtig ømme. Der gik det op for mig, at vi nok havde fået bid

De sidste par dage har mine bryster ikke været så ømme, men jeg har stadig stik og jag i underlivet. 

Anmeld Citér

17. november 2015

MMOGM

Her er lidt forskelligt 

Anmeld Citér

17. november 2015

xStinepigen

Her viste det sig jeg kun var 3+1 ( troede jeg var 4 uger ) men den er også ret svag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.