Er itvivl - billede medfølger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.731 visninger
4 svar
1 synes godt om
7. november 2015

Lowlow

. Hejsa jeg er ny herinde :-). 

Jeg stoppede på mine p-piller for godt 4 måneder siden og min mens har kommet til tiden hvergang, bare ikke denne gang 

Jeg står nu og er gået 4dage over tid?.  

Jeg har ikke som sådan nogle symptomer udover tissetræng og er blevet en smugle mere træt.

Jeg tog en test 2dage før forventet mens som var negativ og 1 igår aftes som desværre også var negativ

Jegtænker om jeg mon bare er en af dem, som er lang som??  Jeg tænker ikke som sådan på det faktisk, kun vis min kæreste minder mig om det. 

Hvis der er noget, er den mere end velkommen og vis der intet er, er det også ok.

Men hvad gør jeg lige?

- Ville i teste om nogle dage eller hvad?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2015

Unalisa

Hvad skal billed forstille ? 

Anmeld Citér

7. november 2015

Lowlow

Jeg ved det ikke 

Det kan umuligt være æl - slim når jeg fik æl Ca 13dage efter min mens og fik "det på billedet" for 5dage siden 

Anmeld Citér

9. november 2015

Spiloppi

Altså jeg har kun oplevet at udflådet så sådan der ud under ÆL, er du helt sikker på det ikke kan være det? Kroppen er jo sær nogle gange Har ikke oplevet den slags udflåd under graviditeten. 

Anmeld Citér

9. november 2015

Lowlow

Spiloppi skriver:

Altså jeg har kun oplevet at udflådet så sådan der ud under ÆL, er du helt sikker på det ikke kan være det? Kroppen er jo sær nogle gange Har ikke oplevet den slags udflåd under graviditeten. 

Ja :-). 

- Det var kun den ene dag jeg havde det og imorgen er jeg 7dage over tid :-).

Jeg har lige siden haft hvidt cremet udflåd og en masse af det  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.