Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min dreng har fået et spil ( brætspil )i Føtex , som han gerne vil have byttet . Køber har ikke bonnen , hvordan er reglerne så ??
han vil gerne have byttet til PS3 spil . Så ønsker byttet til anden vare ikke penge retur
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bøllen skriver: min dreng har fået et spil ( brætspil )i Føtex , som han gerne vil have byttet . Køber har ikke bonnen , hvordan er reglerne så ?? han vil gerne have byttet til PS3 spil . Så ønsker byttet til anden vare ikke penge retur
Jeg er sikker på du sagtens kan bytte det til noget andet i butikken..
Du kan bare ikke få pengene tilbage pga manglende bon/kvittering.
Lige præcis føtex kan du nærmest få alt byttet i. Fortæl dem at han fik det i gave, så bytter de gerne. Ikke penge retur.
også på tværs af afdelingerne ??
Han vil nemlig gerne have spil til PlayStation i stedet for
Bshizzle skriver: Jeg er sikker på du sagtens kan bytte det til noget andet i butikken.. Du kan bare ikke få pengene tilbage pga manglende bon/kvittering.
Ved du om det kan byttes til andet end legetøj ? Altså spil til PS3 som er i anden afdeling
Ellers bytter Toy'r'us alt de har i deres sortiment til anden vare. Eneste problem kan være, hvis de har det på tilbud, så får du det til tilbudsprisen uden bon
drabo skriver: Ellers bytter Toy'r'us alt de har i deres sortiment til anden vare. Eneste problem kan være, hvis de har det på tilbud, så får du det til tilbudsprisen uden bon
Men bytter de ting som er købt i Føtex ?
bøllen skriver: Ved du om det kan byttes til andet end legetøj ? Altså spil til PS3 som er i anden afdeling
Legetøj og elektronik er samme afdeling i føtex (har arbejdet i føtex og min bedste ven er i denne afdeling)
mor:) skriver: Legetøj og elektronik er samme afdeling i føtex (har arbejdet i føtex og min bedste ven er i denne afdeling)
Okay troede det var 2 forskellige :-)
Ja sagtens.. Du kan bare finde en tilfældig ting til samme pris i hele deres butik.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128