Bytte regler i Føtex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. november 2015

bøllen

min dreng har fået et spil ( brætspil )i Føtex , som han gerne vil have byttet . Køber har ikke bonnen , hvordan er reglerne så ??

han vil gerne have byttet til PS3 spil . Så ønsker byttet til anden vare ikke penge retur 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2015

Bshizzle

bøllen skriver:

min dreng har fået et spil ( brætspil )i Føtex , som han gerne vil have byttet . Køber har ikke bonnen , hvordan er reglerne så ??

han vil gerne have byttet til PS3 spil . Så ønsker byttet til anden vare ikke penge retur 

Jeg er sikker på du sagtens kan bytte det til noget andet i butikken.. 

Du kan bare ikke få pengene tilbage pga manglende bon/kvittering. 

Anmeld Citér

7. november 2015

tossen93

Lige præcis føtex kan du nærmest få alt byttet i. Fortæl dem at han fik det i gave, så bytter de gerne. Ikke penge retur.

Anmeld Citér

7. november 2015

bøllen

Lige præcis føtex kan du nærmest få alt byttet i. Fortæl dem at han fik det i gave, så bytter de gerne. Ikke penge retur.

også på tværs af afdelingerne ??

Han vil nemlig gerne have spil til PlayStation i stedet for 

Anmeld Citér

7. november 2015

bøllen

Bshizzle skriver:

Jeg er sikker på du sagtens kan bytte det til noget andet i butikken.. 

Du kan bare ikke få pengene tilbage pga manglende bon/kvittering. 

Ved du om det kan byttes til andet end legetøj ? Altså spil til PS3 som er i anden afdeling 

Anmeld Citér

7. november 2015

drabo

Profilbillede for drabo

Ellers bytter Toy'r'us alt de har i deres sortiment til anden vare. Eneste problem kan være, hvis de har det på tilbud, så får du det til tilbudsprisen uden bon

Anmeld Citér

7. november 2015

bøllen

drabo skriver:

Ellers bytter Toy'r'us alt de har i deres sortiment til anden vare. Eneste problem kan være, hvis de har det på tilbud, så får du det til tilbudsprisen uden bon

Men bytter de ting som er købt i Føtex ?

Anmeld Citér

7. november 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
bøllen skriver:

Ved du om det kan byttes til andet end legetøj ? Altså spil til PS3 som er i anden afdeling 

Legetøj og elektronik er samme afdeling i føtex (har arbejdet i føtex og min bedste ven er i denne afdeling) 

Anmeld Citér

7. november 2015

bøllen

mor:) skriver:

Legetøj og elektronik er samme afdeling i føtex (har arbejdet i føtex og min bedste ven er i denne afdeling) 

Okay troede det var 2 forskellige :-)

Anmeld Citér

7. november 2015

Bshizzle

bøllen skriver:

Ja sagtens..  Du kan bare finde en tilfældig ting til samme pris i hele deres butik.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.