Skoldkopper for 2. Gang iår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. november 2015

Bella&Lina

Ja hvorfor ikke?? Vores store datter på 4 år havde skoldkopper i sommers, hun var hårdt ramt og havde dem ALLE steder, i ører, i mund, under fødder så hun ikke kunne gå osv osv . Igår opdager vi så nogle knopper , og de bliver flere og flere. Det ligner skoldkopper , men vi tænker det kan jo ikke lade sig gøre! , jojo.... Lægen tog godt nok en podning fra nogen af dem der var sprunget, og det får vi så svar på i næste uge, men hun siger det kan næsten ikke være andet end skoldkopper. Hold nu op man....... Skulle det ikke være en engangssygdom?! ����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Min datter har også haft det to gange. Lægen sagde, at det så man nogle gange. 

God bedring til din datter

Anmeld Citér

7. november 2015

mor2011_

ikke mere.. mange børn får skoldkopper x 2 inkl. mine egne. vi har også haft skoldkopper to gange her hjemme 

Anmeld Citér

7. november 2015

Frk.S

Ifølge min læge findes der mange vira der minder meget om skoldkopper, men som ikke er det reelle skoldkopvirus.

Da mine piger havde hvad jeg troede var skoldkopper, var hans bud at det ikke var.

Han fortalte at han en gang havde haft en mor der kom med sin datter og sagde at nu havde datteren haft skoldkopper 4 gange (konstateret af både vagtlæger og diverse bedstemødre). De endte med at tage en blodprøve som viste at pigen IKKE havde haft den reelle skoldkopvirus. 

Så jeg holder stadig på at man kun kan have det én gang.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.