jullehhx skriver:
Okay. Det er fint at høre. Men træls du ikke blev gravid. Jeg bliver sikkert heller aldrig.
Vi er gået videre til IVF og starter i denne måned - gravid skal jeg nok blive 
Og det bliver du også... Jeg tabte også modet efter 4 x gange negativ resultat med IUI. På et tidspunkt havde jeg næsten lyst til at det så "bare" kunne være en bio eller tidlig SA, bare for at få lov til at prøve at blive gravid og vide at man faktisk kunne. (selvfølgelig er abort ikke sjovt og slet ikke noget jeg ønsker at opleve, det var pludselige tanker der kunne dukke op)
Så kom vi til Riget til IVF hvor jeg fik af vide at de ikke kunne hjælpe før jeg havde tabt mig 20 kg - der tabte jeg modet fuldstændig for jeg har hele livet fejlet når jeg gik på kur.
Nu 5 måneder senere har jeg nået de 20 kg og min tro på at skulle blive mor er igen kommet tilbage.
Okay, en meget lang smøre, men det er virkelig bare for at huske dig på, at det nok skal komme og at det er HELT normalt at man mister modet, det skal nok komme igen 

Vi har holdt pause i 2015 - og selvom det var et hårdt slag at vi ikke kunne komme igang med det samme, så har denne pause også bare været fantastisk for os, og nu er jeg glad for at vi blev nød til at holde en pause.
Anmeld
Citér