Voldelig tumling.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.426 visninger
19 svar
9 synes godt om
6. november 2015

Isabella_mor

Jeg kan umuligt være den eneste der har fået tæv af sin baby.  Jeg fik i morges en rimelig solid skalle lige på munden (se billede)

Hvilke skader har jeres baby/tumlig forvoldt jer?

(selvfølgelig er det jo ikke med vilje)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2015

Anna2706

Av for pokker.. ☺ Jeg har op til flere gange fået en hård skalle på næsen og fået små rive mærker i ansigtet. Skallerne var ikke med vilje, men når han bliver rigtig vred, river han nogle gange... Han er heldigvis rigtig god til at ae og trøste, hvis han kan se vi bliver kede af det, han er 2 år ☺

Anmeld Citér

6. november 2015

Enirt

Jeg har også prøvet ar ende op med kradse mærker på kinden fordi min dreng skulle prøve grænser af. Han havde en periode hvor han virkelig gik hårdt til den. Han slog, og nev/kradsede i kinderne. Tit fik vi også sygende lussinger med begge hænder.

Nøj der blev talt til 10 mange gange i den periode. Men han er generelt en kærlig dreng. Der nu siger undskyld når han har gjort en fortræd. han er næsten 3 nu.

Anmeld Citér

6. november 2015

Sprit25

Her til aften lå vi og krammede på gulvet. Jeg havde glemt alt om den plastikbøtte der lå på gulvet. Indtil jeg fik den i hovedet 

Anmeld Citér

6. november 2015

Isabella_mor

Sprit25 skriver:

Her til aften lå vi og krammede på gulvet. Jeg havde glemt alt om den plastikbøtte der lå på gulvet. Indtil jeg fik den i hovedet 

De er sgu fantastiske de unger! 

Jeg vågnede også en morgen ved at få vandindholdet af et glas i hovedet. Så var jeg vågen. 

Anmeld Citér

6. november 2015

Sprit25

Isabella_mor skriver:

De er sgu fantastiske de unger! 

Jeg vågnede også en morgen ved at få vandindholdet af et glas i hovedet. Så var jeg vågen. 

Herhjemme har manden altid en flaske til at stå i vinduskarmen. Den har han også fået i hovedet mange gange nu

Anmeld Citér

6. november 2015

Benjamins'mor

Celina har været ret sød i forhold til Benjamin. 

Benjamin har gennem tiden fået nikket mig en del skaller, med næseblod til følge. 

Anmeld Citér

6. november 2015

MyLove E

Min søn har givet mig hjernerystelse. Han hoppe rundt over mig i sofa, mister så balance og sætter sin numse HÅRDT ned i min næse. Jeg var svimmel og kastede op..  

Så jo jeg har også fået tæsk

Anmeld Citér

6. november 2015

L-mor

Den med tanden og indersiden af læben er også en klassiker her i huset. Ligeledes skaller og kæberaslere. Og spark i maven, når han synes at det tager for lang tid at få tøj på. Han er ni måneder.

Anmeld Citér

7. november 2015

Isabella_mor

L-mor skriver:

Den med tanden og indersiden af læben er også en klassiker her i huset. Ligeledes skaller og kæberaslere. Og spark i maven, når han synes at det tager for lang tid at få tøj på. Han er ni måneder.

Ja det er vildt hvilke skader de kan påføre en de små bøller. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.