Du ved du er gravid, når...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2015

Spiloppi

Når du har det sådan her med din mand/kæreste: jeg elsker dig overalt på jorden.... Jeg hader dig som pesten!!! ...ih hvor er du sød og dejlig...fuuuuck dig din store idiot.... Åh jeg er så lykkelig for at du skal være far til mit barn... Hvad fanden har jeg gang i med den nar der sidder i sofaen!! Haha, kunne blive ved!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2015

Soffy27

Becks skriver:

Når man har et års forbrug af toiletpapir herhjemme, fordi det lugter af vandmelon og derfor må på jagt efter andet, som ikke lugter af vandmelon og det endnu ikke er lykkedes..

Når toilettet er ens bedste ven, fordi man kaster ip af at børste tænder og hoste

Haha - vi havde også et kæmpe lager af toiletpapir i min sidste graviditet - det stank forfærdelig af karry..  

Anmeld Citér

7. november 2015

CutieKiwi

Spiloppi skriver:

Når du har det sådan her med din mand/kæreste: jeg elsker dig overalt på jorden.... Jeg hader dig som pesten!!! ...ih hvor er du sød og dejlig...fuuuuck dig din store idiot.... Åh jeg er så lykkelig for at du skal være far til mit barn... Hvad fanden har jeg gang i med den nar der sidder i sofaen!! Haha, kunne blive ved!! 

Det er SÅ meget spot on det der!! Hyler af grin 

Anmeld Citér

8. november 2015

Becks

Soffy27 skriver:

Haha - vi havde også et kæmpe lager af toiletpapir i min sidste graviditet - det stank forfærdelig af karry..  

Haha :D

Det er frygteligt :')

Anmeld Citér

8. november 2015

Anonym

Du ved, at du er gravid, når du vågner om natten med kvalme fordi, at du ikke har spist de seneste par timer 

Anmeld Citér

9. november 2015

katrine7

-er nødt til at 'tisse af' 3 gange inden du skal ud af døren

-konsekvent kun handler i butikker hvor du kan låne et toilet, just in case

-har den vildeste lyst til clementiner, men kun de sure, så du ender med at smide et halvt net af de der søde, vamle nogen ud

-ikke kan finde ud af hvad du har lyst til, til aftensmad, så derfor handler ind til to forskellige ting. Men når aftenen nærmer sig, kan du ikke holde tanken om noget af det ud

-får det dårligt med dig selv over du har spist lidt mere end du ved du burde for ikke at få det skidt

-er nødt til at krydse benene INDEN du nyser eller hoster 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.