Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mulle0802 skriver: Jubii.. Blev ringet op med besked om der var 3 æg der havde delt sig. Så har fået to æg op og et videre til deling. Vi er ved 4. forsøg. Ved 1. og 2. fik vi kun 1 æg som jeg fik op og ingen ved 3. forsøg men 6 donoræg i fryseren. Så skønt at noget endelig går vores vej, på vippen ud i det private. Nu håber vi bare de sætter sig fast
Jubii.. Blev ringet op med besked om der var 3 æg der havde delt sig. Så har fået to æg op og et videre til deling.
Vi er ved 4. forsøg. Ved 1. og 2. fik vi kun 1 æg som jeg fik op og ingen ved 3. forsøg men 6 donoræg i fryseren.
Så skønt at noget endelig går vores vej, på vippen ud i det private. Nu håber vi bare de sætter sig fast
Det bliver den her gang
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Musen91 skriver: Det bliver den her gang
Mange tak, det håber jeg virkelig. Normalt skulle jeg have taget BP den 18. Men pga. deres system skal jeg først den 23. Der er lang tid til og tør næsten ikke selv teste pga. pregnyl.
Er så endt med en mild-moderat overstimulering
Mulle0802 skriver: Er så endt med en mild-moderat overstimulering
Det er ikke nødvendigvis en dårlig ting. Nogle kvinder oplever overstimulering fordi de er blevet gravide
Flødebollen skriver: Det er ikke nødvendigvis en dårlig ting. Nogle kvinder oplever overstimulering fordi de er blevet gravide
Ja det sagde lægen også hvis det forsatte. Men det var pregnylen i mandags der har sat skub i det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128