Serien "Call me midtwife"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
7 svar
6 synes godt om
6. november 2015

Tystys14

Nogen som har set serien "Call me midtwife" ? Kan i fortælle lidt om hvad i synes om den, har overvejet at købe den, men ville lige hører jeres bedømmelser af serien 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg har set sen på Netflix. Jeg synes den er god. Men det er jo meget individuelt om man er til den slags serier. 

Jeg ved dog ikke om jeg ville bruge penge på den alene. 

Anmeld Citér

6. november 2015

asphodel

Mener du "Call the midwife"?

Den har kørt på DR1/2 eller hvilken af dem det nu var. Måske de genudsender den på et tidspunkt.

Jeg kunne godt lide den. Det er jo en britisk serie, så der er ikke lige så mange episoder som i de amerikanske. Jeg synes skuespillerne spiller godt, og der er nogle interessante historier og figurer. Den er jo en serie mest for kvinder, så den handler meget om personlige konflikter og relationer - og der er altid nogen, der får børn.  Har du prøvet at kigge på youtube? Der kan man nogle gange finde klip fra forskellige serier - måske de også har nogle fra "Call the midwife", så kan det være, at du kan se, om det er noget for dig. Jeg synes den er sød, sjov og god underholdning, og jeg har også tænkt mig at se med når de starter på næste sæson, men det er altid individuelt hvilken form for tv man synes er spændende.

Anmeld Citér

6. november 2015

Tystys14

asphodel skriver:

Mener du "Call the midwife"?

Den har kørt på DR1/2 eller hvilken af dem det nu var. Måske de genudsender den på et tidspunkt.

Jeg kunne godt lide den. Det er jo en britisk serie, så der er ikke lige så mange episoder som i de amerikanske. Jeg synes skuespillerne spiller godt, og der er nogle interessante historier og figurer. Den er jo en serie mest for kvinder, så den handler meget om personlige konflikter og relationer - og der er altid nogen, der får børn.  Har du prøvet at kigge på youtube? Der kan man nogle gange finde klip fra forskellige serier - måske de også har nogle fra "Call the midwife", så kan det være, at du kan se, om det er noget for dig. Jeg synes den er sød, sjov og god underholdning, og jeg har også tænkt mig at se med når de starter på næste sæson, men det er altid individuelt hvilken form for tv man synes er spændende.

Hi hi har set jeg har fået skrevet "me" i stedet for "the"  men tænke i nok kunne se fejlen, så har ikke rettet det. 

Min mand ville nok ikke være til den serie så  hmm. Tjekker youtube 

Anmeld Citér

6. november 2015

asphodel

Hi hi har set jeg har fået skrevet "me" i stedet for "the"  men tænke i nok kunne se fejlen, så har ikke rettet det. 

Min mand ville nok ikke være til den serie så  hmm. Tjekker youtube 

Min mand passerede forbi mig en dag jeg så et afsnit, hvor en kvinde var ved at føde, og han udbrød forfærdet, " Hvad er det du ser?!" Jeg vil aldrig kunne få ham til at se den.  Hvis du leder efter en serie, som både du og din mand vil kunne lide, så er det højst sandsynligvis ikke denne her. 

Anmeld Citér

6. november 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg ELSKER den serie! Prøv at se et par afsnit eller en sæson på Netflix inden du evt køber den

Anmeld Citér

6. november 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Synes den er god 

Anmeld Citér

6. november 2015

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Rigtig god serie. God kvalitet og til en afveksling ikke amerikansk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.