5 1/2 og bruger ble

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.833 visninger
15 svar
16 synes godt om
6. november 2015

B&J

vores søn på 5 1/2 år bruger stadig ble men de er lige ved ikke at passe mere skal man så virkelig ud i en nat ble til over 100kr for en lille pakke ??

håber nogle kan hjælpe mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Hvis han ikke er normalt begavet eller hvis han har en diagnose så kan man få tilskud til bleer ved kommunen

Hvis han ellers er helt normal velfungerende- må jeg så spørge hvorfor han stadig bruger ble?

Anmeld Citér

6. november 2015

Palaja

B&J skriver:

vores søn på 5 1/2 år bruger stadig ble men de er lige ved ikke at passe mere skal man så virkelig ud i en nat ble til over 100kr for en lille pakke ??

håber nogle kan hjælpe mig 

Libero laver buksebleer i store str. Op til str 8 mener jeg... Min datter er 5 år og passer str 7

Anmeld Citér

6. november 2015

B&J

Mor-til-Alfred skriver:

Hvis han ikke er normalt begavet eller hvis han har en diagnose så kan man få tilskud til bleer ved kommunen

Hvis han ellers er helt normal velfungerende- må jeg så spørge hvorfor han stadig bruger ble?

Fordi han ikke kan holde sig tør om natten

Anmeld Citér

6. november 2015

B&J

Palaja skriver:

Libero laver buksebleer i store str. Op til str 8 mener jeg... Min datter er 5 år og passer str 7

Det vil jeg kigge på tak 

Anmeld Citér

6. november 2015

bøllen

Mor-til-Alfred skriver:

Mon ikke det er natbleen ts søger råd til :-) hvilket der ikke er noget unormalt i at bruge i den alder . 

Anmeld Citér

6. november 2015

bøllen

B&J skriver:

kan ikke huske hvornår vi skiftede til de natbleer til større børn . Men ja det er ret dyre. 

Anmeld Citér

6. november 2015

RGN

Profilbillede for RGN
Mor-til-Alfred skriver:

50.000 børn i Danmark i den alder bruger stadig natble.

Anmeld Citér

6. november 2015

Fru Ebied

B&J skriver:

Jeg har vist knap to pakker liggende du gerne må få. De er dog købt til en pige, ved ikke om det er vigtigt for din søn.

Du skal blot betale porto hvis ikke du selv har mulighed for at hente.

( Bor i Hjørring, Nordjylland )

Mvh Fru Ebied

Anmeld Citér

6. november 2015

B&J

Fru Ebied skriver:

Jeg har vist knap to pakker liggende du gerne må få. De er dog købt til en pige, ved ikke om det er vigtigt for din søn.

Du skal blot betale porto hvis ikke du selv har mulighed for at hente.

( Bor i Hjørring, Nordjylland )

Mvh Fru Ebied

Hvad størrelse har de. Og hvor er du sød vi bor selv i Hjørring 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.