Hvornår vi i til jordmoder første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. september 2009

Dictes mor

Jeg synes, at det er sent jeg sal til jordmoder første gang. Når jeg skal derned er jeg 16+2, men det er måske meget normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

Mathilde

Jeg var afsted i uge 12, men det er vist meget forskelligt afhængig af hvor i landet man bor...

Anmeld

20. september 2009

missKat

jeg kommer afsted i uge 17!! Så det er længe... 

Anmeld

20. september 2009

Lise

Jeg var afsted for to uger siden, da jeg var i 14. uge. Tror det var på ca samme tid første gang..

Men det er lidt ligemeget om det er 12.-14.-16. uge.. Der sker ikke så meget til første besøg. Det er bare en samtale om din trivsel, det er være gravid, mad....

Og så går der uendelig lang tid før næste besøg, som så er interessant, da man først dér undersøger mave + baby. Jeg skal afsted næste gang 23. december hvor jeg er i 30. uge.

Anmeld

20. september 2009

Maise

Jeg var også afsted i uge 16, så tror det er helt normalt

Anmeld

21. september 2009

BabyTosset

Jeg tror altså også, at det er meget normalt. Jeg selv har lige haft mit første jordmoderbesøg i sidste uge, og da var jeg 14+3 henne  Men det svinger måske også lidt fra sted til sted, og hvor travlt de evt. har..

Knus Pia 15+1

Anmeld

21. september 2009

Henriette72

Jeg har 1. JM besøg d. 29. sep og der er jeg også 16+2. Jeg måtte selv ringe og få en tid da jeg syntes at der var gået for længe og jeg intet havde hørt

Knus

Anmeld

21. september 2009

Valle81

Jeg skal afsted til jordemoder for første gang i morgen, og der er jeg 15+1, så helt normalt:0)

Hvis man googler Første jordemoderbesøg, så står der at det ligger mellem uge 12 og 17. Så det er alt efter hvilken jordemoder man har og hvad de foretrækker:0)

Anmeld

22. september 2009

H+S Skjolgborg.

Majastina skriver:

Jeg synes, at det er sent jeg sal til jordmoder første gang. Når jeg skal derned er jeg 16+2, men det er måske meget normalt?

Den gang vr jeg 15+1 første gang hun kom her hjem.. Hvis jeg skulle på sygehuse til jdm så var det da jeg var 18+2 menere jeg.Men har jo valg af føde hjemme...
Nu kommer hun her for 3 gang den 7 okt der er jeg 29+1

Mvh Henriette 27+0

Anmeld

22. september 2009

LineD

Jeg var første gang afsted i 17+4, og så har jeg lige været i 29+0...
Ved egentlig ikke om der er nogle regler for hvor tidligt/sent man skal afsted, tror det er forskelligt fra kommune til kommune måske?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.