Nogen der arbejder indefor online booking ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
6 svar
1 synes godt om
5. november 2015

Anonym trådstarter

Hey,

Skulle der tilfældigvis være nogle herinde som arbejder indefor online booking?? 

Jeg har min egen frisør klinik og har for lidt tid siden haft en grim fyring. Efter fyringen har jeg pludselig fået en masse 'falske' bookinger. Altså bookinger der ikke er booket af mig... Jeg frygter virkelig meget at min gamle ansat prøver at lave rav i den .... 

Kan man gøre noget så man kan se hvilken ip-adresse der har lavet Bookingen ?? 

Håber meget på hjælp!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2015

serinasmor

Anonym skriver:

Hey,

Skulle der tilfældigvis være nogle herinde som arbejder indefor online booking?? 

Jeg har min egen frisør klinik og har for lidt tid siden haft en grim fyring. Efter fyringen har jeg pludselig fået en masse 'falske' bookinger. Altså bookinger der ikke er booket af mig... Jeg frygter virkelig meget at min gamle ansat prøver at lave rav i den .... 

Kan man gøre noget så man kan se hvilken ip-adresse der har lavet Bookingen ?? 

Håber meget på hjælp!!

Logger du på et sted på nettet for at booke tider ind ? 

Hvis ja så skift dit /jeres passwords 

Du må have købt systemet af nogen - spørg deres support om hjælp

Anmeld Citér

6. november 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kæresten siger at du ska kontakte dem der har lavet din side og får dem til at lave nogle ændringer, sådan at hvis det er din tidliger ansatte ik længer har adgang til siden. Vh stine

Anmeld Citér

6. november 2015

Loa

serinasmor skriver:

Logger du på et sted på nettet for at booke tider ind ? 

Hvis ja så skift dit /jeres passwords 

Du må have købt systemet af nogen - spørg deres support om hjælp

Tænker det jo er alle andre der har "adgang" for at kunne booke frisørtider, så det er jo nok det den person gør.

Det kræver jo ikke password eller noget dertil.

Anmeld Citér

6. november 2015

serinasmor

Loa skriver:

Tænker det jo er alle andre der har "adgang" for at kunne booke frisørtider, så det er jo nok det den person gør.

Det kræver jo ikke password eller noget dertil.

Se det kommer jo an på hvordan hendes online bookingsystem er opbygget ... Det er jo ikke alle der har adgang til at kunderne kan booke

Anmeld Citér

6. november 2015

Anonym trådstarter

Jeg har ikke sådan så kunderne kan booke hjemmefra - det er kun mig der kan booke... Og mine ansatte selvfølgelig!

jeg har prøvet både igår og idag at komme i kontakt med firmaet, men uden held :/ 

Anmeld Citér

6. november 2015

serinasmor

Jeg har ikke sådan så kunderne kan booke hjemmefra - det er kun mig der kan booke... Og mine ansatte selvfølgelig!

jeg har prøvet både igår og idag at komme i kontakt med firmaet, men uden held :/ 

Tænkte jeg nok  

Håber du har bedre held mandag (for de har vel fri nu) 

Husk både også at ringe hvis du har skrevet mail og mail hvis du kun har ringet ... I emnelinje husk at gøre opmærksom på at der er brud på deres sikkerhed (hvilket der vel strengt taget er )

Hov - og registrer det med billeder hvis nu fyrede skulle lægge sag an - så du har noget bevis for efterfølgende tid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.