pusleplads på vaskemaskine.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.351 visninger
9 svar
3 synes godt om
5. november 2015

5timesacharm..right?

hej piger - håber i kan hjælpe mig! 

vi har et meget lille badeværelse, og har kun mulighed for at have pusleplads derinde. men, vi kan ikke have puslebord derinde. væggene er ikke stabile nok til et væghængt puslebord. 

så, vi vil lave pusleplads på/ved vaskemaskinen. vi overvejer at lave en bordplade over (så der ikke pusles direkte på vaskemaskinen. 

men hvordan løser vi det? nogle der har nogle gode råd mht til at sætte en bordplade (et stykke bordplade op) som kan komme med nogle gode råd til hvordan?

håber i kan hjælpe! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2015

ErDuHerIkkeSnart

5timesacharm..right? skriver:

vi har et meget lille badeværelse, og har kun mulighed for at have pusleplads derinde. men, vi kan ikke have puslebord derinde. væggene er ikke stabile nok til et væghængt puslebord. 

så, vi vil lave pusleplads på/ved vaskemaskinen. vi overvejer at lave en bordplade over (så der ikke pusles direkte på vaskemaskinen. 

men hvordan løser vi det? nogle der har nogle gode råd mht til at sætte en bordplade (et stykke bordplade op) som kan komme med nogle gode råd til hvordan?

håber i kan hjælpe! 

Hejsa. Vi vil bare gerne spare plads, så her bliver det også vaskemaskinen. Jeg tænker blot at lægge en puslepude ovenpå - er det ikke tilstrækkeligt? 

Anmeld Citér

5. november 2015

5timesacharm..right?

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Hejsa. Vi vil bare gerne spare plads, så her bliver det også vaskemaskinen. Jeg tænker blot at lægge en puslepude ovenpå - er det ikke tilstrækkeligt? 

var også min første tanke, men puslepuden er lidt længere end vaskemaskinen er dyb -  og ved ikke om det er "tilladt" 

Anmeld Citér

5. november 2015

FrkHvarregaard

Umiddelbart tænker jeg der bliver noget med højden... Med mindre i er meget lave, eller jeres vaskemaskine står ovenpå noget. Vi har lavet bord henover vores vaskemaskine og tørretumbler, med et stykke bordplade fundet i den blå avis, justerbare ben fra IKEA og hyldeknægte boret ind i væggen. 

Anmeld Citér

5. november 2015

5timesacharm..right?

FrkHvarregaard skriver:

Umiddelbart tænker jeg der bliver noget med højden... Med mindre i er meget lave, eller jeres vaskemaskine står ovenpå noget. Vi har lavet bord henover vores vaskemaskine og tørretumbler, med et stykke bordplade fundet i den blå avis, justerbare ben fra IKEA og hyldeknægte boret ind i væggen. 

det var en god ide, vil jeg kigge på

Anmeld Citér

5. november 2015

ErDuHerIkkeSnart

var også min første tanke, men puslepuden er lidt længere end vaskemaskinen er dyb -  og ved ikke om det er "tilladt" 

Jeg forstår Jeg må hellere lige selv måle op og se om det passer!

Anmeld Citér

5. november 2015

stm2812

håber i kan hjælpe! 

Vores puslepude ligger bare direkte på vaskemaskinen. Den står så et lille stykke fra bagvæggen, så det passer med puslepuden. Men vi er heller ikke de højeste mennesker, så her er højden helt fin

Anmeld Citér

5. november 2015

5timesacharm..right?

stm2812 skriver:

Vores puslepude ligger bare direkte på vaskemaskinen. Den står så et lille stykke fra bagvæggen, så det passer med puslepuden. Men vi er heller ikke de højeste mennesker, så her er højden helt fin

okay  

højden på vaskemaskinen passer også mig fint - er 165 men kæresten er 188  

Anmeld Citér

5. november 2015

God-mor

håber i kan hjælpe! 

Vi har pusleplads på vaskemaskinen, og det fungere upåklageligt. Vores datter er 2,4 år. 

Anmeld Citér

5. november 2015

Fremad

vi havde på vaskemaskinen, bare en puslepude også div inden for rækkevidde det fungerede super fint 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.