Norge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. november 2015

Moar2011

Morgen derude

Vi har fået et gavekort, det lyder på en sejle tur til Norge, vi vælger selv hvilken by af Kristiansand og en by mere i Norge.

Sejle turen er gratis, og resten er på egen regning. 

vi tænker at vil til Kristiansand, men vi ved ikk om vi skal tage en overnatning derover, vi regner med at tage afsted i December. eller vi skal sejle hjem ved midnat. 

Hvad skal man opleve deroppe? 

Ville i tage børn med ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2015

fruD

Jeg ELSKER Norge. Jeg ville klart tage en overnatning og have børnene med. Vi var i Oslo sidste år (vores pige på 3,5 år) var med. Vi sov på færgen på vej op og hjem og havde 12 timer i Oslo. Det var en vild dejlig tur og vi hyggede os, dog skete der mere end rigeligt og vi kunne godt have brugt en overnatning. Hvilken anden by kunne i vælge? 

Anmeld Citér

6. november 2015

MyLove E

Moar2011 skriver:

Morgen derude

Vi har fået et gavekort, det lyder på en sejle tur til Norge, vi vælger selv hvilken by af Kristiansand og en by mere i Norge.

Sejle turen er gratis, og resten er på egen regning. 

vi tænker at vil til Kristiansand, men vi ved ikk om vi skal tage en overnatning derover, vi regner med at tage afsted i December. eller vi skal sejle hjem ved midnat. 

Hvad skal man opleve deroppe? 

Ville i tage børn med ? 

Overnatning og tage børnene med  I Kristiansand  ligger Kardemomme by

Anmeld Citér

6. november 2015

Moar2011

fruD skriver:

Jeg ELSKER Norge. Jeg ville klart tage en overnatning og have børnene med. Vi var i Oslo sidste år (vores pige på 3,5 år) var med. Vi sov på færgen på vej op og hjem og havde 12 timer i Oslo. Det var en vild dejlig tur og vi hyggede os, dog skete der mere end rigeligt og vi kunne godt have brugt en overnatning. Hvilken anden by kunne i vælge? 

Larvik

Anmeld Citér

6. november 2015

Moar2011

MyLove E skriver:

Overnatning og tage børnene med  I Kristiansand  ligger Kardemomme by

er den ikke ret dyr at komme ind i ? 

Anmeld Citér

6. november 2015

MyLove E

Moar2011 skriver:

er den ikke ret dyr at komme ind i ? 

Ved det faktisk ikke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.