Adventspakker til kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
5 svar
1 synes godt om
4. november 2015

Mulle0802

Hej Piger,

Min kæreste og jeg har aftalt af give hinanden adventspakker for ca. 1000 kr. (fordelt på de 4 pakker)

Nogen der har nogen gode forslag så det ikke blot bliver strømper, boxershorts osv. Har selv tænkt at den ene skal være en massage v. en massør. 

Min kæreste er 28 år og har det meste 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2015

Bshizzle

Mulle0802 skriver:

Hej Piger,

Min kæreste og jeg har aftalt af give hinanden adventspakker for ca. 1000 kr. (fordelt på de 4 pakker)

Nogen der har nogen gode forslag så det ikke blot bliver strømper, boxershorts osv. Har selv tænkt at den ene skal være en massage v. en massør. 

Min kæreste er 28 år og har det meste 

Parfume. 

Aftershave. 

Skjorte.

Bluse.

T-Shirt af en art..

Bukser. 

Grill tilbehør. 

Køkken tilbehør. 

(Her hjemme elsker min mand at lave mad) 

Værktøj. 

Ur. 

Klippekort til intime fornøjelser 

Weekend ophold for 2.

Cafe besøg. 

Gokart aften. 

Var lige hvad jeg kunne komme i tanke om 

Anmeld Citér

4. november 2015

AnonymMor

Min kone ( hendes profil ) har lavet en kalendergave til mig i flere år der har ramt sømmet på hovedet HVER DAG!! En kasse jule øl ( 30 stk ) med en personlig seddel på hver flaske og fint pakket ind i bånd og pynt, selvom gaven ik koster 1000kr så vil jeg 1000 gange hellere ha den end sokker og boxershorts! 24. Dec passer Self med en 6pack til og fejre juledagen / aftenen med ❤️

Anmeld Citér

4. november 2015

Mulle0802

Bshizzle skriver:

Parfume. 

Aftershave. 

Skjorte.

Bluse.

T-Shirt af en art..

Bukser. 

Grill tilbehør. 

Køkken tilbehør. 

(Her hjemme elsker min mand at lave mad) 

Værktøj. 

Ur. 

Klippekort til intime fornøjelser 

Weekend ophold for 2.

Cafe besøg. 

Gokart aften. 

Var lige hvad jeg kunne komme i tanke om 

Tak for svar, der var mange gode ting 

Anmeld Citér

4. november 2015

Mulle0802

Rinepigen skriver:

Min kone ( hendes profil ) har lavet en kalendergave til mig i flere år der har ramt sømmet på hovedet HVER DAG!! En kasse jule øl ( 30 stk ) med en personlig seddel på hver flaske og fint pakket ind i bånd og pynt, selvom gaven ik koster 1000kr så vil jeg 1000 gange hellere ha den end sokker og boxershorts! 24. Dec passer Self med en 6pack til og fejre juledagen / aftenen med ❤️

Rigtig god ide - jeg tror bare vi vil ende med 24 øl hvor han ikke får dem drukket. Må jeg spørge hvad der kunne stå på sedlerne - kunne nemlig godt tænke mig at lave noget personligt. 

Anmeld Citér

5. november 2015

janne1986

Rinepigen skriver:

Ku også godt tænke mig at vide hvad der står på sedlerne? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.