herlev eller hvidovre fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. november 2015

Anonym trådstarter

Jeg står med valget omkring herlev og hvidovre... og ved egentlig ikk hvilket jeg ønsker denne gang?  Men med den versetende debat omkring jordemødrene tænker jeg på om det ene er bedre end det andet fortæl gerne om erfaringer gode som dårlige...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2015

dukke

Anonym skriver:

Jeg står med valget omkring herlev og hvidovre... og ved egentlig ikk hvilket jeg ønsker denne gang?  Men med den versetende debat omkring jordemødrene tænker jeg på om det ene er bedre end det andet fortæl gerne om erfaringer gode som dårlige...

Jeg har født begge mine børn på Hvidovre og har været rigtig glad for det 

Anmeld Citér

3. november 2015

Bak

Anonym skriver:

Jeg har født en gang på Herlev, og det var udmærket.. Eller jeg var der ikke så længe, så jeg er nok ikke det bedste sammenligningsgrundlag

Var dog indlagt på barselsgangen i nogle timer efter, og der virkede det som om, de havde fint med overskud. De var søde og rare og man ventede ikke længe på dem.

Anmeld Citér

3. november 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg har født på Herlev for et år siden. 

Jordemoderen var super nærværende og havde masser af tid og overskud. 

Selv da fødslen tog en dramatisk drejning foregik det helt stille og roligt. Ingen panik, og vi følte os helt trygge. Vores søn røg på neo, og også her var personalet super gode!

kan klart anbefales.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.