Nervøs -æl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

220 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. november 2015

Anonym trådstarter

vi er igang med pb og har været det noget tid desværre uden held. Jeg har denne mdr. Købt digitale æl tests fra Clear blue da jeg synes dem fra netto kan være svære. Samtidig har jeg længe "fulgt" den app der hedder pink pad for at følge med i hvornår mens kommer og hvornår jeg burde ha æl. Jeg har en stabil mens med en cyklus på 28 dage. Jeg har nu testet hver dag siden dag 5 og ingen positiv æl. Nybegynder jeg at få øget flæd (sådan noget helt klart slimet nogt) og tænker det vel er tegn på æl. Men til morgen testede jeg både på digital og på en fra netto og infen af dem viste æl. Ifølge min pink pad app burde æl være imorgen men trsten viste slet ikke tæt på æl. Nu er jeg så mega bervøs for om jeg ikke får æl. Jeg er idag på dag 14 i min cyklus. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2015

Sass

• I denne cyklus fik jeg øget slimet udflåd et par dage før positiv ægløsningstest, så jeg vil dykke sex hver 2-3 dag i cyklussen og teste videre med ægløsningstest 

Anmeld Citér

3. november 2015

Anonym trådstarter

Min veninde er også lige blevet gravid og hun fandt ud af ved at teste at hendes ægløsning var efter hun havde haft alt det slim. Så det håber jeg ogdå min er. Synes bare det er mærkeligt at den test fra netto viser en meget utydlig test streg hvis jeg er ved at nærme mig æl. Så man går jo og er bange for om noget er galt og man ikke har æl

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.