Rejse med baby på 7-8mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.611 visninger
10 svar
1 synes godt om
3. november 2015

CH2012

Ville gerne høre folks erfaring med at rejse med jeres baby på 7-8mdr.? 

Vi ville ikk bestille rejsen førend vi ved hvordan baby er, men vi går og leger med tanken om at tage ud og rejse når baby er 7-8mdr. I november næste år - til Gran Canaria 

Så kom gerne med jeres input 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2015

God-mor

CH2012 skriver:

Vi ville ikk bestille rejsen førend vi ved hvordan baby er, men vi går og leger med tanken om at tage ud og rejse når baby er 7-8mdr. I november næste år - til Gran Canaria 

Det kan man sagtens. Vi havde vores datter på 9 måneder med på Cypern, og det gik super godt. Hun var på sin første skiferie som 5 måneders baby og gik ligeså fint. 

Anmeld Citér

3. november 2015

ErDuHerIkkeSnart

Vores kommende ryger også med på en måneds lang rejse når han/hun er 8 måneder - altså selvfølgelig under forudsætning af at alle har det godt og har mod på det til den tid. Jeg tænker at god tid og rolige realistiske forventninger er blandt de afgørende ingredienser

Anmeld Citér

3. november 2015

Tøs85

CH2012 skriver:

Vi var ude at rejse da vores søn var 8 mdr.. Det gik super godt, men det var en meget anderledes ferie end vi plejede.. Der skal tages mange flere hensyn.. 

Til sommer skal vi rejse med vores datter der på det tidspunkt er 7 mdr, så det har bestemt ikke skræmt os..

men synes at jo større barnet er, jo nemmere..

bare husk diverse forsikringer! 

Anmeld Citér

3. november 2015

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Vi rejste med vores datter da hun var 2mdr. Alt var fint og KLM bil jeg helt sikkert fly med . Nøj de tog hånd om os. Vi kom først op og fik første tasker ud helt vildt søde. Flok i længer væk end Sverige Norge og Danmark er mega søde over for små børn. Det er helt vildt som de er 

Anmeld Citér

3. november 2015

Lotus86

Vi var i Thailand da vores søn var 8 måneder, det gik som smurt, ingen problemer overhovedet. 

Anmeld Citér

3. november 2015

snuskesmor

Vores pige var nemmere da hun var under 6 mnd - i perioden 8-10 mnd vil hun gerne bevege sig og udforske. Det går stadig fint, men kræver mere af os. :-)

Anmeld Citér

3. november 2015

JH12

Vi var i Tykiet da vores datter var 10 måneder gammel, det gik som smurt.. 

Og nu her om 3,5 uge tager vi til Berlin i bil, med vores (på det tidspunkt) 5 måneder gamle dreng. Det er vi lidt spændte på.. 

Anmeld Citér

3. november 2015

BigHope13

Jeg havde Thor med til kreta da han var 8 måneder gammel. Og det gik rigtig fint. Jeg var dog afsted med min far og min søster , og ville sådan ønske at thors far havde været med så jeg kunne blive aflastet lidt da det kun var mig han vill have hele tiden.. 

Men hans alder var super

Anmeld Citér

4. november 2015

CH2012

Mange tak for alle jeres svar!  Det har helt sikkert givet noget at tænke over. Men vi klart ret tændt på ideen om at rejse. Men selvfølgelig lader vi det i sidste ende være op til hvordan baby er, osv. Men fedt fedt! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.