Gravid igen - denne gang helt ØKO!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
5 svar
31 synes godt om
3. november 2015

WantingBaby2012

JEG ER GRAVIIIID!!! 

Vi har en søn på 1,5 år som er lavet i behandling ved icsi-metoden. Han tog 2 år at "lave". 

Pga. min kærestes meget dårlige sædkvalitet, regnede vi jo ikke med selv at kunne blive gravide, så vi har derfor ikke brugt prævention. (Men vi har hele tiden håbet og håbet at der ville ske et mirakel) 

Og ja!!! Det gjorde der så i søndags, da jeg for sjov tog en æl-test som var knald positiv, på trods af forventet mens mandag. Så kæresten kørte i byen efter en graviditetstest og sørme ja...

Vi forstår det stadig ikke helt 

Nu skal den lille fis bare vokse sig stor og stærk 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2015

Camilze

Stort tillykke med graviditeten! 
Jeg blev selv yderst overrasket, da to graviditetstests blev hamrende positive, dog ikke pga. kærestens sæd, men jeg havde en ganske lille chance for at blive gravid ifølge lægerne. Man skal vidst ikke tro på alt, hvad de siger! 
Endnu en gang tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

3. november 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Stort tillykke

Anmeld Citér

3. november 2015

SabinaMortensen

WantingBaby2012 skriver:

JEG ER GRAVIIIID!!! 

Vi har en søn på 1,5 år som er lavet i behandling ved icsi-metoden. Han tog 2 år at "lave". 

Pga. min kærestes meget dårlige sædkvalitet, regnede vi jo ikke med selv at kunne blive gravide, så vi har derfor ikke brugt prævention. (Men vi har hele tiden håbet og håbet at der ville ske et mirakel) 

Og ja!!! Det gjorde der så i søndags, da jeg for sjov tog en æl-test som var knald positiv, på trods af forventet mens mandag. Så kæresten kørte i byen efter en graviditetstest og sørme ja...

Stoooort tillykke 

Vi har en datter på 15 måneder, som også kom til ved behandling, og er nu i uge 19 med lillebror som er øko.. Det er en FED følelse!! 

Anmeld Citér

3. november 2015

Lisbeth1985

WantingBaby2012 skriver:

JEG ER GRAVIIIID!!! 

Tillykke :-)

Anmeld Citér

5. november 2015

WantingBaby2012

SabinaMortensen skriver:

Stoooort tillykke 

Vi har en datter på 15 måneder, som også kom til ved behandling, og er nu i uge 19 med lillebror som er øko.. Det er en FED følelse!! 

Stort tillykke til dig også 

Det er bare SÅ fed en følelse... Selvom det også er liidt uvirkeligt  Vi har jo været vant til, at være med helt fra start... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.